{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

rygning... tror jeg ikke.. {{forumTopicSubject}}

jeg ved man ikke skal ryge når man er gravid, er helt imod det..

men... nu har jeg røget i 3 år... og nu er jeg jo så gravid, læste flere herinde havde problemer med at stoppe....

jeg er i uge 7 nu, opdagede også først gravidteten her i fredags og røg indtil der uden problemer, men fra jeg var til læge i forgårs og fik det afklaret og var sikker... skete det heldigvis godt for mig

fra i forgårs kar jeg kun røget 1 smøg, jeg skal simpelthen kaste op hver gang jeg tænder en smøg det er da en herlig måde at stoppe på...
da jeg altid har sagt jeg ikke ville ryge når jeg blev gravid...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rygning... tror jeg ikke..
  • #1   14. aug 2008 super for dig, håber du kan holde det

  • #2   14. aug 2008 og selvfølgelig tillykke med graviditeten

  • #3   14. aug 2008 100% jeg kan holde det... er ved at kaste lasten så snart folk omkring mig har røget og er overhovedet ikk ryge trængende...

    det er Vidunderligt!!


  • #5   14. aug 2008 ej du kan vel ikke mene at det bare er noget folk siger, at det ikke er sundt at ryge når man er gravid, det er da aldrig sundt at ryge, og når man så oven i købet er gravid påføre man også sit barn alle de giftstoffer som man får ind i kroppen gennem rygning.

  • #8   14. aug 2008 hvorfor skal man tænke på andre måder end "skide godt du er stoppet" ?

    det er da helt vildt godt

    fakta er at der kan være en masse ting forbundet med rygning og graviditet, at du ikke har haft konsekvenser er jo bare heldigt, men samtidig kan du heller ikke vide endnu om det har haft konsekvenser


  • #10   14. aug 2008 uanset om det er sundt eller ej.. er jeg bare glad for kroppen siger fra, da jeg aldrig selv har haft viljen til a sige fra selv...

  • #11   14. aug 2008 det var jo først da du skrev at der ikke var sket noget ved at du røg der kom ind med at der ikke var sket noget ved at du røg, at der blev nævnt evt. konsekvenser.

    og nej det er ikke noget der sker for alle, gudskelov, men der er bare for mange undersøgelser der viser hvad der KAN ske til at jeg ville tage chancen på mit barns vegne


  • #12   14. aug 2008 og jeg har så skrevet dobbelt i starten håber det giver ening alligevel

  • #15   14. aug 2008 jeg må også "bøje hovedet i skam" og indrømme at jeg også¨røg alle 9 måneder jeg ventede Karen. hun er sund fin og rask.

    og det er jeg heldig med,. det ved jeg godt. men man kan godt have en situation i sit liv der gør at rygningen indgår i pest eller colera. og hvor det er bedre for barn og mor at forsøge at skære ned og ryge så light man kan, istedet for at stresse over at man SKAL stoppe.


  • #16   14. aug 2008 Kan I huske den udsendelse der var på tv2 for øhm 4 måneder siden, hvor de scannede samtidig med at hun røg. Det var lidt vildt at se den lilles hjerte gallopere afsted så snart hun tændte cigaretten.
    I nogle situationer er det faktisk sundere at fortsætte med at ryge end at stoppe, da det kan stresse moderen og barnet for meget.
    Jeg stoppede heldigvis inden jeg blev gravid for ellers ville jeg godt nok også have svært ved det uden det hjælpemiddel jeg brugte.


  • #17   14. aug 2008 må indrømme at jeg også røg da jeg ventede min søn.
    skar ned, men røg.
    Ja det er farligt og ryge og bla bla, men det er også farligt og tale i mobil tlf og gå en tur i kbh.
    Syns det er en beslutning man selv skal tage.
    har stor respekt for dem der kan stoppe og virkelig gør et forsøg på det, eller som mie hvor kroppen selv siger stop. smiley
    og tillykke mie w med graviditeten


  • #18   14. aug 2008 jeg røg også med min den første og da jeg havde født så jeg noget i tv hvor man så folk der røg når de var gravide og je fik det så dårligt over at jeg havde røget for det ville være det sammen som at sætte dem som ryger ind i et rum fyldt med røg og du kunne ikke gøre noget, sådan har barnet det jo det får alt det lort som kommer ind.

    så jeg har det godt med at jeg ikke har røget den her gang.


  • #19   14. aug 2008 og til dig mie så er det sku flot at du kan stoppe.

  • #20   15. aug 2008 jeg røg som en skorsten.... vidste godt det ikke var det smarteste....
    Men er i klar over hvor svært det er at lade være...
    Så da jeg havde født tog jeg en kold tyrker, men faldt i igen en mdr efter....

    Prøver igen, og denne tråd gjorde mig rigtig rygetrængene smiley
    Men må være stærk, har kun røget 1 idag.... Weee

    (Min pige er os sund og rask....)


  • #21   16. aug 2008 Hey - sådan!!
    Skide flot. Hæng i - det er det hele værd.
    Ikke kun for bebsen i maven, men også for dig selv.
    Jeg stoppede selv da vi blev enige om at prøve (lige efter påske)
    Det lækreste er at lugten er væk fra tøjet. Jeg lagde ikke mærke til den før, men føj - det gør jeg godt nok nu.
    Jeg tror det er det helt rette tidspunkt at stoppe - for det bliver ikke nemmere at være ryger.


Kommentér på:
rygning... tror jeg ikke..

Annonce