{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid ved brug af ægløsningsteste
  • #1   23. sep 2010 Min erfaring med ægløsningsteste var at jeg da godt nok fandt ud af hvornår jeg havde ægløsning, men pludselig blev sex omkring den dag en pligt - ikke nogen succes... efter et par måneder droppede vi det med testen og alt i alt gik der ½ år fra jeg smed p-pillerne til jeg stod med en positiv test.

    Efter at have født (mistet) er jeg dog ret utålmodig og vil igen gerne vide hvornår jeg har ægløsning, så jeg vil til at teste igen... så må vi se hvordan det går denne gang.


  • #2   23. sep 2010 Jeg blev gravid i den første cyklus, men havde en bio. Men så blev jeg gravid med det samme igen smiley Og brugte æl test i begge cykluser smiley

  • #3   23. sep 2010 Brugte dem i en cyklus og blev gravid med det samme, som desværre endte i en MA i sidste uge, men det har heldigvis ikke noget med det at gøre, så håber vi er ligeså heldig næste gang og at jeg med hjælp af dem hurtigt bliver gravid igen :o)

  • #4   23. sep 2010 sidse:

    hvis jeg må spørge mistede du, el blev du sat igang fordi der var noget i vejen ifølge md scanning...???

    håber det er okay


  • #5   23. sep 2010 Mette E - efter md scanningen gav lægen ham 5% chance for at overleve fødslen... og endnu mindre for at overleve uden større men, så vi valgte en provokeret fødsel i uge 20

  • #6   23. sep 2010 åhhh ha for den da, jeg er panisk konstant, selvom jeg SKAL lade være, først var det om der var liv så ved nakkefolds scanning, stadig om der var liv, og om der var noget galt, og nu igen jeg skal til md scanning den 6 okt, kan overhovedet ikke nyde det her graviditets halløj...

    Selvom det er så inderligt det største der er sket for os de 9år vi har været sammen

    føler med dig og din famillie


  • #7   23. sep 2010 Jeg ved jeg bliver mindst lige så panisk næste gang.... glæder mig ikke længere til selve forløbet, men til at have en rigtig levende og "funktionsdygtig" baby!!

Kommentér på:
Gravid ved brug af ægløsningsteste

Annonce