{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  0 rhesus negativ
  • #2   3. aug 2010 Hej

    Jeg fik først taget en blodprøve i uge 35 og så blev der taget en blodprøve af min søn da han blev født for at undersøge hans blodtype. Han er så 0 rhesus negativ ligesom mig, så jeg slap for stik i låret.

    Men lægerne ved besked om din blodtype og vil sørge for at alt går rigtigt til.


  • #3   3. aug 2010 Hejsa, tak for jeres svar.

    Camilla... da jeg fik vandrejournal, og taget den 1. fik jeg af vide jeg skulle have taget 3 i alt i løbet af graviditeten... og så er det jeg tænker hvornår tages de to andre så smiley

    Mona, hvilke tre lægebesøg? hvornår mener jeg, nogle du blir indkaldt til eller ringer du selv?

    maria louise, ja det samme her, min søn kom også ud med 0 rhesus Neg som jeg selv, så ingen kvaler der smiley


  • #4   3. aug 2010 Jeg fik en da vandrejournal blev lavet, og ved 3. læge besøg.
    Og da jeg fødte var min søn rhesus positiv, så jeg skulle vacc. indenfor 72 time, for at danne anti stoffer mod det næste barn.


  • #6   3. aug 2010 oki, så omkring uge 32-36 skal man have 3. blodprøve... men hvornår skal man så have nr 2.? smiley



  • #7   3. aug 2010 camilla, overså dit indlæg.. tjek... uge 25. tusind tak. så er der styr på det. tak smiley

  • #9   3. aug 2010 Natascha, men det er de alm. lægebesøg jeg ikke var klar over hvornår skulle finde sted, idet min graviditet med min søn foregik i Mexico.
    Men nu ved jeg det, tak for hjælpen smiley


Kommentér på:
0 rhesus negativ

Annonce