{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.593 visninger | Oprettet:

#musen #
#musen #
Tilmeldt:
22. okt 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51

POSITIV!!! {{forumTopicSubject}}

Nogen kan måske huske mig fra et tidligere indlæg om en positiv ægløsningstest og chancen for at jeg var gravid med en kammerat...

Men så kom jeg til at regne lidt på hvornår jeg sidst havde mens og så mig en tur til lægen i går...

Positiv graviditestest!!!!! 4+3 fik vi regnet frem til :o)

Gud, hvor er det godt! Længe ventet baby - Næsten 9 år skulle der gå, men pyt... Nu er vi bare glade :o)

Og ja, er gravid med kæresten :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  POSITIV!!!
  • kennet l
    kennet l Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 35
    #1   27. jul 2010 tillykke med det. men er dog lige forvirret over det med kammerat og kæreste?...

    men tillykke med det.


  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #2   27. jul 2010 Det var bare det her indlæg der skabte stor debat :o)

    http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=35761


  • #3   27. jul 2010 ej hvor tarveligt a hive en tilbage..

    tilykke med det herfra... men hvordan kan du lige være sikker på a det er kærsten ?n syntes jeg oz kan være lige meget når i alle var enige om hvordan i sku forholde jer..

    så vil jeg oz lige sige til dem som har dømmt i det andet indlæg det syntes jeg ikk i kan være bekndt de fleste har vel prøvet a gøre noget når de har fået noiget a drikke..
    held og lykke med det:)


  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #4   27. jul 2010 Catja * Zander's mor * - Men du skulle lige kommenterer alligevel :o) Du kunne jo nøjes med at slette øverste indlæg... hmm.

    liane N - 1000-tak. Har styr på hvornår jeg har haft sex med hvem og vi (mig og min kammerat) har ALTID beskyttet os. Det glippede bare i fuldskaben. Desværre!



  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #5   27. jul 2010 Og det er jo heller ikke 1 gang ugentligt vi er sammen... Men det sker engang imellem...

  • #6   27. jul 2010 musen.. tror jeg vi er mange som har prøvet a lige glemme a beskytte oz når vio er bleet lidt fulde og man bliver lidt tændt på en sød fyr .. jeg har da ihvertfald..

  • #7   27. jul 2010 Sys mange har dømt hårdt i den anden tråd. Jeg ville ikke selv gøre som jer og giver da ret i man burde have styr på livet før man får børn. Men i har valgt som i nu engang har og tillykke herfra med graviditeten.

    Lige et spørgsmål: hvordan ved du at det er din kæreste der er faren? smiley


  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #8   27. jul 2010 liane N - Ja, mon ikke de fleste har prøvet at kvaje sig? Hvis ikke, så er jeg da kun glad for at verden er benådet med så mange perfekte mennesker :o)

    Carina *15+* K - Vil gerne siger at det vi gør er ikke noget med om vi har styr på vores liv. Det er en måde (og det her kan komme til at lyde forkert) vi bruger til at holde vores forhold igang... Vi elsker hinanden, men tror ikke på at mennesker er monopole, så i stedet for at gå ud og gøre det i hemmelighed med en eller flere har vi en fast - ja, kald det elsker/inde...
    Er sikker på det er kæresten, da han er den eneste jeg har haft sex med omkring det tidspunkt. Ellers ville jeg være enten ca. 7 uger eller 5 dage (hvilket nok er ret usandsyndligt) henne...


  • #9   27. jul 2010 vil lige sige det jo kun er en ca termin man får hos lægen min blev rygget 3 uger da jeg kom til scanning. det kan lige så godt være din ven

  • #10   27. jul 2010 Når ja det tænkte jeg ikke over. Men som der er sagt kan terminen blive rykket dog blev min kun rykket en dag. Men håber da det er kærestens barn nu i har prøvet så længe smiley

  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #11   27. jul 2010 michelle N - Nej det kan det ikke... vi bruger normalt beskyttelse og den ene gang vi ikke gjorde det er for 5 dage siden... Så den sandsynlighed er meget meget lille... Ved godt at alt er muligt, men nej - det har jeg svært ved at tro.

  • #12   27. jul 2010 Bliver simpelthen nød til at spørge om du har tænkt dig at blive ved med at have sex med en 17 årig uden for dit forhold, nu hvor du skal være mor ? - er du ikkke 28 år ? - og så har du kammerater på 17 år ??

    Kan heller ikke lige se hvordan du kan vide det din kæreste's barn.
    Kan slet ikke forstår i føler jer klar til at tage ansvar for et barn, når i ikke engang kan fungere i et normalt parforhold.



  • #13   27. jul 2010 Det utroligt som folk skal dømme...

    TILLYKKE her fra...


  • #14   27. jul 2010 Syndes det er ulækkert

  • #15   27. jul 2010 Synes ikke der er nogen herinde der skal eller kan dømme om hvad der er normalt i et forhold. Hvis det er normalt for dem... fred være med det. Så kan alle have sine meninger.
    Jeg holder mig til at svare på det musen skriver..
    Så derfor- STORT tillykke med graviditeten, når du har ønsket det så længe. Håber det hele kommer til at gå godt.


  • #16   27. jul 2010 Tillykke smiley Ihh hvor godt når i har ventet så længe smiley

  • #18   27. jul 2010 først vil jeg sige tillykke.
    rigtigt godt klaret efter 9 år.

    men jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor man er utro når man har et forhold med en anden og ovenikøbet vil ha børn.
    godt det ikke er mig.

    men det er ikke mit liv og ikke mig der bestemmer, bare i alle 4 bliver/er lykkelige


  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #19   27. jul 2010 Mascha's Mor . . UNDSKYLD mig!!! Der tror jeg nok festen stopper. En ting er at det ikke er noget du har lyst til at gøre i dit forhold, men det er sådan vi har valgt vores liv.
    Vi udnytter ikke nogen og desuden er det MIG der har haft et problem. Manglende ægløsning og undervægt... Og dette af ukendte årsager. Der er ikke noget galt med kærestens sædkvalitet!!!

    Fint nok at du ikke er enig med mig omkring mit sexliv, men det er vil jeg ikke beskyldes for!!!



  • #21   27. jul 2010 VIL LIGE SIGE TILLYKKE MED GRAVIDITETEN, MEN FORSTÅR NU IKK DEN MÅDE I LEVER PÅ, MEN DET ER JO JERES VALG, OG DET SKA VI ANDRE IKK BLANDE OS I, BARE PAS PÅ DET IKK PÅVIRKER JERES BØRN, FOR DET TROR JEG DESV. DET KOMMER TIL DEN DAG. FOLK SNAKKER

  • #22   27. jul 2010 Mascha's Mor .>> Det er jo ikke sikkert at andre der har skrevet i det her indlæg tænker det samme som dig, men bare ikke har skrevet det..

    Hvorfor kan folk ikke bare holde deres meninger for sig selv ???


  • #24   27. jul 2010 Næh nok ikke, men jeg kan oz holde min mening for mig selv..

  • #26   27. jul 2010 det er da noget pis a sige det ikk er et normalt parforhold hun lever i der er sku da mange som lever sådan de mange år er swinger clubs da blevet mere og mer populære.så vil jeg da mener det er da mere sikkrt a ha en fast elsker og elsker inde..
    og fordi det ikk er normalt for nogen kan det sagens være nomalt for andere.. så er fokl som har en anden tro ind jer måske oz unormale..
    gu ske lov er vi forskellige alle sammen..


  • #27   27. jul 2010 Jeg blev os flyttet 3 uger faktisk; / Synes i må tage en prøve ogse hvem som er far og hvem som ikke er.. Der er nemlig STOR chancefor at det kan være vennen, lige så stor sommed din kæreste, ville ikke føle mig sikker før en prøve var taget, men ville så heller aldrig gøre som jer;)

  • #29   27. jul 2010 Liane ja men så skal der ikke være børn ind over.. Så må folk knalde med alle dem de lyster...

  • #30   27. jul 2010 jeg er meget enig med marschas mor..... tænk jer dog godt om. man kan ikke leve som teenagere når man skal have et barn!!!

  • #31   27. jul 2010 ja, vil bare lige komme med en lille kommentar, når man selv vælger, at fortælle det med kammeraten på 17 osv, så skal man regne med, at folk kommer med deres mening (: sådan er det når man ligger sine ting ind på et åbent forum smiley ..

  • #32   27. jul 2010 Som jeg læser det så har hun taget ægl testen EFTER hun havde været sammen med ham på 17 men jeg har måske misforstået noget eller hvad trådstarter? smiley

    Folk skal have lov at sige sine meninger, men det kan jo gøres på mange måder. Jeg selv ville aldrig gøre som ts. Men sådan er vi jo heldigvis forskellige.


  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #33   27. jul 2010 Mascha's Mor . - Tror du har misforstået et eller andet. Jeg har ALDRIG haft en positiv ægløsningstest...
    Testen der var positiv (og som jeg tog rent "rutinemæssigt") er taget dagen EFTER jeg var sammen med ham... Og det gjorde mig nervøs. Var sammen med ham torsdag (negativ test), fredag (positiv test og lidt panik)

    maja N - Enig, men derfor kan man godt snakke pænt. Det er mit valg, ikke andres...

    For mig er det blevet meget normalt og jeg vil heller at min kæreste ved at jeg er sammen med ham og at jeg ved at han er sammen med hende er sammen med... Ca. 60 % af danskere der lever i et forhold er utro. Partneren ved det bare ikke og hvis det er "normalt", så takker jeg pæn Nej tak til et "normalt" forhold...


  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #34   27. jul 2010 Carina *15+* K - Nej, du har IKKE misforstået noget. Den er taget EFTER...


  • #35   27. jul 2010 Okay. Så forstår jeg ikke helt maschas mor. Mange af de ting du siger maschas mor har du ret i. Men virker lidt som om du helt glemmer at læse hvad der egentlig bliver skrevet af trådstarter. Men tager nok fejl. Blev bare meget forvirret over nogle af de ting du skriver da det ikke helt passede bl.a at hun havde sex med den 17 efter hun viste testen var positiv. Men som hun svare mig så tog hun testen EFTER samleje med den 17 årig.

    Trådstarter: du kan "desværre" godt være gravid med din ven, da de beregninger lægen laver næsten aldrig passer helt. Sys du skal vente og se hvem der er faren til du har født. (ved ikke om det kan testes før) og så tag den derfra. Held og lykke herfra.


  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #37   27. jul 2010 Marijana *Elsker min lille skat * - Du har ret :o)

  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #39   27. jul 2010 Mascha's Mor . - Har du så også læst at jeg har været ved at lave en udregning baseret på sidste mens? 4 uger + 3 dage...
    Hvis min kammerat skal være faren er jeg enten ca. 7 uger henne og blevet gravid med kondom (ved godt at det er muligt, hvis det ikke bruges korrekt, men det er det) eller 5 dage henne, hvilken vel dårligt kan påvises endnu....
    Synes at det lyder for usandsynligt...


  • #40   27. jul 2010 Hvis man er gravid og bruger en ÆL-test kan den godt vise positiv pga graviditet.. Og skulle være underligt at du kan teste positiv med G-test nu da du testede positiv ÆL dagen efter mig og jeg har først forventet mens den 4/8 og hvis jeg er gravid ville jeg kun være 2+6.. Så er sikker på ÆL test ikke har virket på dig og at den var positiv den anden dag da du er gravid smiley

  • #41   27. jul 2010 Jeg vil lige sige at da jeg blev gravid med Noah, min ældste søn, der blev jeg rykket 14 dage frem, så jeg var 14 dage længere henne, altså i stedet for 13+1, var jeg 15+1...... Så du kan SAGTENS være længere henne, og det kan SAGTENS være din kammerat...

    Må indrømme jeg tænker det samme som Mascha's mor smiley stakkels knægt...


  • #42   27. jul 2010 så sku lebiske og bøsser jo heller ikk ha børn hvis man ska være så firkantet.. det er da heller ikk normait med to forældre a samme køn eller ?

  • #43   27. jul 2010 Liane - hvis den var til mig vil jeg sige fredvære med deres livsstil, MEN! Her er det sandsynlighed for både kæreste OG en stakkels 17-årig knægt er far til barnet, det efter min mening er svineri.. Er ret sikker på den 17-årige ikke ønsker at være faren til dette barn, da chancen for de bliver en familie er ret lille da hun jo har en anden kæreste smiley

  • #44   27. jul 2010 det ville han vist heller ikk men så vidt jeg kan forstå så har de jo snnakket sammen alle sammen og ffundt en rimlig fornuftig..
    jeg ku godt nok heller ikk leve sådan men syntes alså bare det er tarvelig a dømme henden sådan fordi de vælger a leve sådan
    ikk a jeg lige syntes du gør det men mange a de andre har været lige grove nok..


  • #45   27. jul 2010 Forstår slet ikke jeres forhold.. Synes ikke man skal være sammen hvis man ligger og dyrker sex med andre.. Men jeg skal ikke bestemme hvad i laver..

    Det hele lyder ret underligt, jeg vil dog ikke beskyde jer for noget..
    Men at bruge undskyldningen fuldskab synes jeg godt nok er for lam.

    Men held og lykke med det hele..


  • #47   27. jul 2010 sonne.. nej den ikk til dig.. mere til det om det ku skade barent..

  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #48   27. jul 2010 Som sagt hver sin mening... Havde han været 10 år ÆLDRE end mig var der ikke nogen som havde studset særligt over det... Men fordi at jeg er ældst er det "klamt". Morale er godt, dobbelt morale er dobbelt så godt :o)
    Nå, fred være med det, så længe jeg, min kæreste, min "elsker", og hans forældre har det fint nok med det, så er andres mening om det ret lige meget for mig og min hver dag.

    Men som jeg siger - jeg tror ikke det er min "elsker", som er far. Vi brugte kondom dengang og IKKE var fulde og kunne "styre" det...

    Og en anden ting: Nej, fuldskab er ikke en undskyldning og har vist heller ikke undskyldt over at det er sket. Ville engentlig bare vide noget omkring en positiv ægløsningstest, men fik tiltale for alt muligt andet :o)


  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #50   27. jul 2010 S & M nu med en smuk datter < - Læs nu hvad der står og ikke det DU GERNE VIL have til at stå....
    Fik en positiv ægløsningstest DAGEN EFTER jeg havde haft sex med ham!!!!


  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #52   27. jul 2010 S & M nu med en smuk datter < - Det er jo så noget vi vælger... Det er nemt at dømme andre og så længe det ikke er ulovligt, ja, så har vi det fint som vi har det...


  • #53   27. jul 2010 det er da fuldstændig forkert at lige og jogge i med en anden!! så må d beslutte om du vil have et barn eller ej..??? Du kan ikke begge dele det er simpelthen synd for børn og det vil jeg ikke være med til!!!

  • #54   27. jul 2010 ps! sæd lever i 72 timer!!!!!

  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #55   27. jul 2010 fru larsen * - Ja, nu lever den store stadig og det er i bedste velgående. Hun er jo ikke med når det sker...

  • #56   27. jul 2010 altså vil så sige, at børn ligger mærke til mere end hvad man lige tror, og på et tidspunkt finder hun sikkert os ud af, det og måske finder hun ud af din nye Mand/kæreste gør det også bliver hun pisse sur fordi han ligger og hore uden om, også skal i til, at forklare hende alt om jeres åbne forhold.

    Men fair at det er den måde i vil leve på, sådan ville jeg bare ikke kunne leve.


  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #57   27. jul 2010 maja N - Selvfølgelig lægger børn mærke til mere end vi tror og det er vi også klar over. Derfor er der heller ikke nogen af os der smutter når hun er hjemme... Hun er altid "ude af huset" så at sige.

  • #58   27. jul 2010 Jeg tror det er en stor løgn historie efter at ha læse andet indlæg!!! Det der er udelukkende for at skabe røre i annedammen, ellers er du bare røv hamrende dårlig til at have dine facts iorden!!!

    - I tidligere tråd har i prøvet 1 år at blive gravide...
    - Du har været sammen med ekskæresten i 2år, 1år inden den ældste blev født, og 1 år efter....
    - I tidligere tråd er din den ældste næsten 9 år...
    - I denne tråd har i prøvet i næsten 9 år (altså har i prøvet 1 år mens du var sammen med din eks, og lige efter din datter er kommet til verden)

    hvad passer, og hvad passer ikke??? For tingene giver SLET ikk mening :S


  • #61   27. jul 2010 S & M - jo jo, det med en datter på næsten 9 passer sikkert... Meeeeeen, hvad med alt det andet? Hvilke af det passer så???

  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #62   27. jul 2010 Sonne - Mor til Noah + en mere på vej.. .
    Prøvede 1 år med tøsens biologiske far.
    Fandt sammen med min nuværende kæreste og gik hurtigt igang med projekt baby.
    Ca. 5 år senere opdager lægen ved en undersøgelse, at jeg har celleforandringer som han mener er årsagen til jeg ikke bliver gravid. Det er i hvert fald hans eneste forklaring...
    1 år senere ( man må helst ikke blive gravid inden for det første år man er opereret pga. tilbagefald), altså for ca 1 år siden går den store projekt i gang med klinikker af forskellige slags... Og derfor 1 år, men jeg retter det gerne 8½ år i alt....

    8 ½ år er måske mere præcist...


  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #63   27. jul 2010 Ville så have skrevet: Derfor det ene år (med klinik osv), men og jeg retter gerne, 8½ år i alt med projekt baby...

  • #64   27. jul 2010 Angående celleforandringer, så fik jeg afvide jeg ved eventuelt operation kun skulle vente 3 mdr inden projekt baby gik igang.. Dog nåede jeg aldrig til det stadie hvor de ville operere...

    Og igen, så er du gået igang med projekt baby stort set som din datter er kommet til verden, eller tager jeg helt fejl?


  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #65   27. jul 2010 Jeg havde så celleforandring i sidste stadie og kom på operationsbordet i løbet af 9 dage.
    Skulle herefter gå til kontrol hver 2 mdr og forvente et tilbagefald, da lægen der skulle opererer kun ville fjerne lige akkurat det der var nødvendigt for at bevare så meget som muligt af min livmoderhals.

    Men ja, hun var stort set kommet med hjem fra sygehuset, da mig og hendes far gerne ville have en til... Vi beskyttede os ikke og det var da med fuld overlæg...


  • #66   27. jul 2010 Jeg håber virkelig det en dårlig joke smiley

    men ja du kender jo min mening, jeg væmmes stadig smiley


  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #67   27. jul 2010 At han så ikke synes det var sjovt et års tid efter... Det er så en anden historie...

  • #68   27. jul 2010 jeg tror for alles vedkomne at du sal slette tråden.. ærligt, for folk er meget skeptiske herinde, inklusive mig selv.. Der er meget i de tråde her som for mange af os herinde ikke er acceptable og det gør ondt at vide at nogle kan finde på at lav sådan en svinestreg.....................

  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #69   27. jul 2010 nadiaa 26+ smiley - Helt i orden, jeg kan leve med det. Kender dig ikke, så din mening har ingen betydning for mig. Ikke ondt ment...


  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #70   27. jul 2010 fru larsen * - Er jo så bare af den mening at folk kan holde sig til trådstarten, hvis ikke de vil hører en havl historie.
    Jeg har ALDRIG spurgt til hvad folk synes om mit sexliv...


  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #71   27. jul 2010 havl =halv

  • #73   27. jul 2010 Enig med S & M, hvis det ikke skal kommenteres, hvorfor har du så nævnt det.
    SÅ kunne du jo bare have spurgt om du kunne være blevet gravid den dag, når du dagen efter tesede positiv ÆL.
    Du valgte selv at dele det virkeligt væmmelige sexliv !


  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #74   27. jul 2010 Vi er jo heldigvis forskellige og jeg har ikke et problem med det...Det er jo jer der ikke kan tåle det... Med nogen få undtagelser :o)

  • #76   28. jul 2010 Mascha's mor - ja, jeg er også studset over nogen ting det ikk giver mening :S

  • #78   28. jul 2010 Jeg ved i hvert fald at jeg tænker mit!

  • #musen #
    #musen # Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 51
    #80   28. jul 2010 Mascha's Mor . - Og hvis du nu læse hvad der står, så skriver jeg at vi altid bruger beskyttelse, men at det i torsdags glippede pga. fuldskab.
    Derfor mener jeg ikke han kan være far, da vi for ca. 7 uger siden beskyttede os og ikke var fulde... Og hvis han skulle være far, så ville jeg være blevet gravid i torsdags, hvilket nok end ikke ville kunne påvises endnu...


Kommentér på:
POSITIV!!!

Annonce