{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.695 visninger | Oprettet:

nakkefold scanning {{forumTopicSubject}}

hej jeg har været til mit første læge besøg i tirsdags, og der blev taget blod prøver. men mit blod sukker var lidt højt men havde lige spist og drukket is tea, kan det give udslaget?
nu vil de tage en blod prøve næste gang når jeg ikk lige har spist, og hvis den er det samme vil de tage en sukkersyge test, er det fordi mit bmi er lige over 26?

lige et andet spørgsmål hvordan foregår en nakkefold scanning, gør det ondt?

håber i vil svare på mine spørgsmål.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nakkefold scanning
  • #1   20. maj 2010 Kan ikke svare på dit 1. spørgsmål.
    Men det kan jeg på nr. 2 ..
    Det er en scanning på din mave så du får dit kommende barn at se .. Det gør på ingen måde ondt, og er blot for at se hvordan den lille har det ..


  • #3   20. maj 2010 Nakkefoldscanning kan også forgå indefra.
    Og det gør ikke ondt:-)


  • #4   20. maj 2010 det er helt vildt fedt a blve scannet.. du blver bare lagt på en briks får noget koldt gele på maven os så kære de sådan en scanner hen over mens du ligge og ser den lille oppe på et fjersyn som er næsten oppe i loftet.. og forklare dig hva du ser.. det allerbedste ved a være gravid

  • #6   20. maj 2010 hej alle mange tak for jeres svar det lettede mit hjerte, ja den iste var der sukker i, blev så bange da de sagde havde lidt højt blodsukker vil jo nødig skade den lille det er vores første barn, så er der nogle der har nogle gode ideeer til hvad jeg kan spise og drikke så mit sukker ikk stiger mere.

  • #7   21. maj 2010 jeg ved ikk om light produkter er meget bedre ..men der er mange gravide som udvikler sukker syge mens de er gravide som forsvinder igen tror de bliver sat på en diæt specielt for gravide mener jeg jeg har læst sådan hurtigt men ved det ikk 100 har ikk har brug for a sætte mig ind i det

  • #8   21. maj 2010 når man får målt bldsukker må man ikke have indtaget noget, sagde min læge i hvert fald.. Og ja, en isthe kan godt gøre udslaget.. Drikker jeg en cola stiger mit helt vildt og det tager ca 1 time inden det falder igen..

    håber da for dig at det er helt normalt næste gang og held og lykke til NF, er en fantastisk oplevelse smiley


  • #9   21. maj 2010 Det er klart at dit blodsukker er højt når du lige har drukket og spist. det er helt normalt : )
    En blodsukker skal tages på fastende mave, for ellers giver det falsk udslag.

    Jeg mener at det er dem med et bmi over 26 der får taget den blodsukkerprøve.
    Jeg selv fik den taget 2 gange i begge graviditeter : (mener omkring uge 16 først og da den var neg. blev den taget igen i uge 32, og det er ved begge mine børn.


  • #10   21. maj 2010 jeg har heller aldrig fastet eller fået noge a vide om jeg sku da jeg har fået taget mine og jeg drak enormt meget a cola da jeg sku ha line og de har oz altid været normale

  • #12   21. maj 2010 camilla.. hva gør man så hvis ens tal er højt man må jo ik tabe sig når man er gravid

  • #14   21. maj 2010 ja det gør man oz havde en veninde en gang som havde rigtigt sukker syge så hun sku stikke sig det var hun født med og hun fik planlagt kejser snit fordi hun fik a vide folk med sukker syge fik store børn

Kommentér på:
nakkefold scanning

Annonce