{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

?? Ang graviditets test.. {{forumTopicSubject}}

Hey tøser..
Jeg står i den situation at jeg har taget en graviditets test og nu er jeg sku lidt bange for at den er positiv..
Hvis man kigger nøje efter kan man godt se den.. Men den er minimal tydelig.. Ja næsten ik tydelig faktisk men der er en streg.. Viste den til kæresten for at være sikker på at jeg ik bildte mig noget ind.. Han indrømmer ik direkte at der er en men spørger om det ik kan være fordi den har været våd eller lign..

Jeg tænker bare vil en test vise snærten af en streg hvis ik man er gravid??

Pokkers bliver nød til at smutte på arbejde.. Prøver at svare i aften ellers bliver det imorgen tidligt.. sorry =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ?? Ang graviditets test..
  • #3   11. apr 2010 nogen gange kommer der kun en skygge streg men der gør jo at stregen altså er der.

  • #4   11. apr 2010 For et par år tilbage stod jeg også med en test med en svag streg, og jeg troede da egentlig at jeg var gravid, så tog da til lægen næste dag.... den test var så negativ. Lægen forklarede mig en heeeeel masse om, at man i sjældne tilfælde kan få en falsk positiv, HVIS den lige er taget på det rette tidspunkt - på den rette dag osv. hvor der KAN være en ændring i ens naturlige hormoner........ alt sammen meget teknisk, kan self. ikke huske det hele nu og nej jeg var bestemt ikke gravid dengang
    Så jeg vil råde dig til, at komme til din læge hurtigst muligt, og tag lige et par ekstra hjemmetests for at være sikker.


  • #6   11. apr 2010 Jeg prøver igen om et par dage..

    Lene:Vi har ik nogen og jeg er på p-piller..

    Jamen min mens har været lidt mærkelig men ik noget jeg har studset over da den nogen gange er det.. Men jeg har haft en periode på 7-14 dage hvor at jeg blev dårlig hver gang jeg havde spist og har haft halsbrand hvilket jeg heller aldrig normalt har..


Kommentér på:
?? Ang graviditets test..

Annonce