{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.269 visninger | Oprettet:

bløder (ny update) {{forumTopicSubject}}

må hellere opdatere hvordan det går.. lægerne vil ikke sende mig til scanning.. jeg SKAL vente til NF scanningen.. har fået brev i dag pg at jeg skal afsted den 15 april.. smiley

igår fik jeg 2 store jag i min venstre side af mit underliv, begyndte at bløde bagefter men det er self stoppet igen.. (stadig ingen klumper)

var hos lægevagten som kunne konstratere at det ihvertfald ikke er en graviditet udenfor livmoderen.. smiley så det er jo dejligt..



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bløder (ny update)
  • #1   27. mar 2010 ej jeg synes godt nok ikke det er særligt fedt de ikke vil det :o(

    det hjælper jo ikke engang for dig og tage en test i ny og næ. men krydser alt for at det hele er ok og tak for updaten :o)


  • #2   27. mar 2010 Måske er du bare uheldig med denne graviditet, har en veninde og hendes mor har været indlagt ja næsten fra start fordi hun STYRTBLØDTE under alle 3 graviditeter!! .. smiley
    Men håber da at det er noget der snart går over, men pas nu på dig selv..


  • #3   27. mar 2010 jeg var taget på skadestuen og sagt at jeg bløder og ville tjekkes.. At gå i uvisthed i 15 dage er sku lang tid synes jeg

  • #4   27. mar 2010 dejlig med en opdate. sys nu stadig det er for dårlig du ikk blir sendt t en scanning, men sådan er det jo... håber alt er okay

  • #5   27. mar 2010 min livmoder er på str med en der er 6 uger henne.. og jeg er altså i 9uge.. men alligevel ville min læge have at jeg skulle vente til NF..
    og første gang jeg blødte i 6 dage (kun lyserødt pletblødning) Var jeg i 6 uge (efter min beregning) så har lidt i tankerne om den er død inde i mig..
    Min læge siger at det kan være det eller det kan være en spontan abort der er igang.. men alligevel gør han intet..


  • #6   27. mar 2010 sys fandme det er for dårlig... ka du ikk opsøge en anden læge, eller kontakt lægevagten og sig du har voldsomme smerter

  • #7   27. mar 2010 jeg har opsægt skadestue og lægevagter de siger alle sammen det samme..

  • #9   27. mar 2010 mie kan du ikke selv bestille en tid ved en gynækolog? de kan også scanne min læge sendte nemlig mig til en som lyn hurtigt kunne tjekke mig.

    desuden synes jeg det er meget uforsvarligt at de ikke har sendt dig til en scanning der viser hvor langt du egentligt er henne for det er der jo åbenbart tvivl om. så du kan jo faktisk resikere når du skal til NF scanning at du så måske er længere henne end forventet og så duer den scanning ikke.

    jeg er ikke super god til det med at hitte ud af min cyklus så jeg er altid blevet sendt til en scanning som har fast sat en termins dato og det burde de også gøre ved dig.


  • #10   27. mar 2010 Det kan simpelthen ikke passe de ikke vil sende dig til scanning og siger du skal vente. Hvis jeg var dig ville jeg skifte læge... Men du må jo bare vente til NF så... Øv for dig. Håber tiden må flyve afsted for dig smiley

  • #11   27. mar 2010 jeg troede bare at var der den mindste mistanke om at baby kunne være død så ville man komme til scanning helst igår

  • #12   27. mar 2010 Jeg har oplevet noget ligende. Jeg blev ved med at små bløde og lægen gjorde ikke noget. Når jeg ringede til vagtlægen fik jeg at vide at det var en harmløs blødning.
    Oplevede det samme som du beskriver med jag og blødning. Valgte på en søndag at kører på skadestuen og sige min hund havde hoppet på min mave og jeg nu blødte mere end før. Så sendte de mig til en scannig med det samme der var jeg i uge 11 havde blødt siden uge 7 eller 8.
    Scanningen viser så et foster men de kan ikke finde hjerteblink.

    Det er ikke for at gøre dig mere nervøs. Synes bare ikke det er fair at du skal rende rundt i uvidenhed. Man regner jo med det bedste.

    Krydser fingre for dig.


  • #13   27. mar 2010 jeg vile ringe til læge vagten og sige at smerterne tager til ogg du ikke kan holded det n ud

  • #15   27. mar 2010 hvad med at kontakte fødegangen...

  • #16   27. mar 2010 Det synes jeg simpelthen også er for ringe!

    Måske betyder det ikke så meget rent fysisk, det er altså ikke farligt hvis et foster dør så længe man ikke er længere henne. Enten kommer det ud hurtigt, eller det kan tage uger. Eller også bliver det absorberet.
    Men psykisk er det jo enormt hårdt at gå sådan og vente over to uger endnu.
    Det betyder da også noget! Man kan måske slet ikke fungere hvis man går og spekulerer, og det gør man jo!
    Nu har jeg i begge mine grav. været til ekstra scanninger, pga lidt blødning, smerter, uheld osv. Aldrig nogen sinde været et problem. Lægen kan jo ikke sige noget som helst, det eneste er en scanning og det kan jeg godt nok ikke forstå de holder så meget på. Det er for dårligt.

    På min afdeling kunne vi aldrig nogensinde finde på at lade vores patienter gå så lang tid med et problem som kunne be eller afkræftes i løbet af ti minutter.

    Jeg synes også du skal prøve igen, bank i bordet og sig hvor dårligt du har det psykisk over at gå og spekulere, det andet kan sgu ikke være rigtigt! Og da spec når han siger livmoder svarer til 6. fosteruge??? Afsted med dig!


  • #17   27. mar 2010 Ja jeg fatter altså heller ikke at de ikke sender dig af sted. Det samme er sket for mig og der bliver gjort noget ved det ,med det samme.

Kommentér på:
bløder (ny update)

Annonce