{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

åhh..hvor skal jeg få tiden til at gå? {{forumTopicSubject}}

Jeg er alene hjemme i dag, ingen veninder har tid til at ses, familien bor 200 km væk og kæresten er kørt ud til sin bror for at lave bil... jeg er ved at blive tosset af at gå og vente på prinsessen har tænkt sig at komme ud.
Her er rent og pænt og jeg har lavet børneværelset om 100 gange. jeg har lavet mad til fryseren, bagt kager og der er intet i tv selvom jeg har 44 kanaler.... øvøv hvad skal jeg finde på.....

Ja jeg ved det....jeg brokker mig.... men jeg er ikke særlig kreativ og kan ikke male, sy eller strikke. plejer at bruge min tid på min hest men den er på standby til prinsessen kommer...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åhh..hvor skal jeg få tiden til at gå?
  • #1   20. mar 2010 hehe Linda...kender det alt for godt...går og venter på den 26. så jeg kan få penge tilbage i skat... griner....

    der er simlethen kun kedelige programmer i tv og vi har ikke nogle spændende film jeg ikke har set 100 gange... øvøv vi ikke bor tættere på hinanden så ku vi lige bytte film smiley

    os bare træls min familie bor så langt væk, så kan ikke lige besøge dem... og kender kun 3 piger her i nærheden og de har ikke tid i dag nogen af dem... øvøv

    Manden har hængt tv´et op på væggen så jeg ikke flytter rundt på stuen hele tiden... griner... tror han er ved at være træt af jeg går herhjemme og har alt for meget tid... jeg ved jo virkelig ikke hvad jeg skal give mig til...

    Det er ikke længere sjovt at rydde op i skabe og ordne baby- værelse...

    har lyst til at bruge penge.... tihi


  • #2   20. mar 2010 hvem der bare kan gøre det i har fået lavet... Det har jeg for mange komplikationer til.

  • #3   20. mar 2010 hmm jeg ville smide mig på sofaen med en god film og slappe :o) tænk nu hvis den bette er på vej så er det med at ha kræfterne i behold hehe

  • #4   20. mar 2010 jeg har også bækkenløsning i en rimelig slem grad. er træt hele døgnet og en masse halsband plus den store på 2.5 år er afhænig af mig.

  • #5   20. mar 2010 og så har jeg en ryg skade.

  • #6   20. mar 2010 jeg vil holde fuld barsel, med mindre der kommer noget godt arbejde en måned eller to før tid. Nød tiden hjemme med Niklas.

    Ja jeg føler mig invalid især når jeg ikke rigtig kan hjælpe med ombygningen.


  • #7   20. mar 2010 okay, tak. men det kan godt være ulovligt.hvis ikke dem der har lagt filmene på siden har fået lov er det ulovligt at se og bruge dem.

  • #8   20. mar 2010 oki... ku være man sku glo lidt på film på... det er bare svært at sidde stille. jeg har gået sygemeldt næste hele graviditeten pga. kvalme og opkast så er totalt rastløs nu.... har også enormt meget halsbrand, men det eneste der virker er mælk, så drikker som en spædekalv for tiden smiley

    jeg vil gerne gå hjemme hele min barsel, så snart jeg har født har jeg joden lille at bruge tiden på, også får jeg jo min hyps hjem den 1 maj så jeg skal nok få tiden til at gå... også regner jeg bestemt også med en masse besøg det første halve år, det er det første barn i det meste af min vennekreds og familie så tror alle er meget spændte....


  • #9   20. mar 2010 okay

Kommentér på:
åhh..hvor skal jeg få tiden til at gå?

Annonce