{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Maven? {{forumTopicSubject}}

Hej I dejlige damer smiley

Jeg ville lige hører efter noget, da jeg er lidt bekymret, og måske over ingenting? Jeg er i dag 12+1 , og min mave er stort set ikke vokset, kun en lille smule, den er selvfølgelig større om aftenen end om dagen, og der kan jeg godt se at der er sket noget, men det er jo fordi at den er oppustet?? Syntes det er underligt, for når man kigger på nogen af jer som er lige så langt henne som mig, har i fine runde buler, og det har jeg ikke?? Så det bekymre mig lidt?

Jeg har tabt mig 5 kilo, de sidste 6 uger pga. opkastninger, og er i forvejen ikke så stor, så tænkte det måske var derfor??

Ville hører om der er nogen der har det ligesom mig, eller har haft det sådan??

Håber i kan hjælpe mig, smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maven?
  • #1   20. feb 2010 Her gik det også lang tid før folk kunne se det på mig. Og da jeg var ½ vejs ligned jeg en der kun havde slugt en ½ fodbold.

    Nogle er bare mindre end andre, nogle skal nærmest bare tænke de er gravide før det kan ses og andre igen ligner langt fra gravide.


  • #2   20. feb 2010 Okay, tak (: Nu føler jeg mig lidt bedre tilpas, (:

  • #3   20. feb 2010 Har lige lavet et album af mave billeder og da jeg var 5 mdr henne var der kun en lille bule at ane.

    Så bare rolig, den skal nok komme...


  • #4   20. feb 2010 bare rolig, jeg tabte mig de første 3 måneder 8 kg og jeg var heller ikke voldsomt stor til at starte med, hvis du kigger i mit album vil du også kunne se at min mave slet ikke var vokset før omkring
    uge 20-21-22-23 stykker, da jeg var i uge 19 var vi i egypten og ingen kunne se noget på mig overhovedet trods det at jeg nærmest boede i min bikini ;o)

    det er helt normalt og intet at være bekymret over, min søn vejede 3826 og var 54 cm trods det at jeg hele vejen igennem havde meget kvalme og opkast, startede på en vægt der hed 64 kg, tabte mig ned til 56 kg og tog så 11 kg på op til 67 kg inden jeg fødte, det kom bare lige pludseligt og som du kan se ret hurtigt.


  • #5   20. feb 2010 da jeg ventede min søn kunne man først rigtig se noget da jeg var omkring 20-25 uger henne.. det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde, hvornår maven begynder og vokse...

    jeg er 11 uger henne nu og man kan stadig ikke se noget...


  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #6   20. feb 2010 Jeg er nu 15+ og har tabt ca 7 kilo. men man er nu begyndt at kunne se det på mig smiley Men har ikke taget på endnu smiley

Kommentér på:
Maven?

Annonce