{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal være mor for føste gang!
  • #1   11. jan 2010 jeg syns bare det er mega forvirrende og nok er kæresten også meget glad men føler ikke helt han sætter sig ind i det læser og sådan hvis du forstår mig så føler mig lost

  • #4   11. jan 2010 hej maria jeg er som sådan heller ikke bange/nervøs for noget med min fødsel men tager det som det kommer. Men nej man får ikke særlig meget afvide. ej hvor sjovt du også skal føde den 4 april smiley men min fyr er skam også støttende men er bare nervøs for meget vil komme bag på ham, han har også være med til skanningerne. hvor kommer du endelig fra?

  • #5   11. jan 2010 jeg vidste heller ikke noget overhovedet med min datter, men jeg læste alle de ting jeg fik ved jordemoder og læge, og så læste jeg rigtig rigtig rigtig mange indlæg og svar her inde og det gav mig en god viden smiley

    mht det med kæresten har jeg været fuldstændigt i dit sted og måske "værre" for min datters far virkede fraværende hele graviditeten, det var mig der skulle sige til ham hvordan og hvornår og han GAD ikke læse noget om graviditet overhovedet....

    men nu venter jeg nr 2 med min kæreste (ikke datters far) og han har læst alt hvad jeg har fået og følger gladeligt med i alt hvad der sker og hjælper mig med at huske aftaler og sådan smiley


  • #6   11. jan 2010 Spawning new life 17 +

    ja det er rimlig svær fraværende er vist lige det rigtigt ord jeg sidder tit og snakker løs om aftenen når jeg sidder og kigger på nettet og svaret er bare oka han gider ikke rigtigt kigge på det men vil heller ikke dømme ham og skændes over det.. det er bare irreterende syns jeg men har efterhånden opgivet.


  • #8   11. jan 2010 maria.

    øv surt det er lidt lang væk jeg kommer fra glostrup inde ved kbh.

    kunne være fedt og møde nogle i nærheden nu hvor man går meget hjemme


  • #10   11. jan 2010 ja jeg har også gået hjemme for blev fyret da jeg blev gravid og kæresten går på arbejde så de 5 månerder i starten gik stærkt syndes jeg selvom jeg gik hjemme men det sidste 4 som jeg er igang med går virkelig langsomt og nu er man jo kommet over den store træthed så at sove noget af dagen væk er ikke en mulighed for mig smiley

  • #11   11. jan 2010 jeg er så en af dem som ikke var bekymret eller ikke viste noget om noget;) Viste mere end lægen og jordmor/sundhedsplejerske, så det var til tider ret kedeligt hos jordmoren osv, specielt da der kom en studerende som skullle undervise! Jeg kunne jo have undervist dem bedre følte jeg, PU HA det var kedeligt,

    Men nu er børn os ALT i mit liv, læser undersøger, sætter mig ind i tingene. Det er min interesse og ville os gerne være jordmor, men det bliver så til pædagog i stedet, så er helt VILD når nogle af mine nærmeste skal have barn og er gravid!! hehe, og det benytter de sig os godt af! ;D

    Men det jeg mener er, at hvis du har nogle spørgsmål, enten personlige eller indirekte om graviditet/fødsel osv, så bare send en privat besked smiley

    Knuser fra Christina smiley


  • #12   11. jan 2010 hej Christina jo tak det vil jeg da gøre jeg ansøger dig lige som ven så har jeg dig liggende hvis det er oka ?

  • #13   11. jan 2010 Jeg ved godt at mænd ikke går op i sådan noget. Især ikke min kæreste. Men han har været der for mig og støttet mig.

    Og jeg vidste godt at han ikke ville læse noget om graviditeter og sådan..
    så hver gang jeg har fundet noget relevant så har jeg læst det op for ham. Fx en fødselsberettigelse så han kan få sig et indblik i hvordan manden ca skal opføre sig når kvinden skal føde.. smiley
    Det blad der hedder "gravid" - har jeg købt de sidste par måneder og mon ikke dengang jeg glemte bladet hjemme ved ham, der havde han nok læst lidt smiley den lå i hvert fald åben da jeg kom og besøgte ham igen smiley


  • #14   11. jan 2010 nej ikke alle er lige gode pernille men utroligt nysgerrigheden har alligevel ikke kunne holde aig tilbage
    smiley


  • #15   11. jan 2010 katja - hihi nej.. nok fordi han så hvor optaget jeg var når jeg læste det smiley muhaha

  • #16   11. jan 2010 ja tror jeg også pernille hehe gid min kæreste også var nysgerrig smiley

  • #17   11. jan 2010 er han nok også inderst inde.. men han tør ikke vise det smiley

  • #19   11. jan 2010 ja har også sådan en uge for uge bog men det intressere ham skam heller ikke det store..

  • #20   11. jan 2010 jeg har bare googlet "gravid uge for uge" - også kommer der en masse forskellige sider frem som man kan gå ind og læse om. Hvis det har været spændende så har jeg bare sagt det til ham smiley

    Men han er sjovt nok interesseret i at passe på mig smiley det er nu dejligt synes jeg. Så kan alt andet næsten være lige meget smiley


  • #21   11. jan 2010 min kæreste gider heller ikke læse noget om graviditet, men lytter når jeg fortæller om hvad der sker de forskellige uger ( har også bogen uge for uge)
    Han tager da også med til jordemor og scanninger..... det gør ikke mig så meget at han ikke gider læse, det føles jo ikke på samme måde for ham som for mig når det er min krop der forandrer sig..... jeg glæder mig bare til at kunne dele det hele med ham når den bette kommer for ved at han glæder sig ligeså meget som jeg gør smiley


  • #22   11. jan 2010 marie kan bestemt kun give dig ret jeg glæder mig også mest til vi skal nyde den lille sammen

  • #23   11. jan 2010 min kæreste har heller ik vist den store interresse ved nogle af mine graviditeter, men han var med til alle scanninger osv. tror bare generelt mænd har svært ved at sætte sig ind i det, når de ik mærker det på egen krop.
    men når først de er kommet til verden har han været en super far smiley


  • #24   11. jan 2010 Hihi var der forresten nogen der så "9 måneder" på tv2 i går?
    en amerikansk komedie film smiley


  • #25   11. jan 2010 tror jeg bestemt også min kæreste blir carina.

    ja jeg gjorde pernille hehe den var pænt grineren


  • #26   11. jan 2010 Ja, der er altid meget man tænker over og ikke ved når man er gravid for første gang.. Men så har vi heldigvis babygalleri smiley Det har jeg gjort meget brug af når man har haft spørgsmål.. Og ellers har jeg bare købt og læst en masse bøger.. Min mand satte sig heller ikke ind i noget eller læste noget.. Men jeg tror bare at mange mænd er sådan.. De kan jo ikke rigtig følge med på samme måde som vi selv kan. smiley Jeg er gravid for anden gang nu og er sat til d. 27 August smiley Men denne gang føler man slet ikke at man er gravid, fordi der er ingen spørgsmål og man går ikke så højt op i det og læser om det som første gang.. Så nyd din graviditet smiley Det er skønt! Især når man begynder at mærke liv smiley
    Held og lykke med det hele og du kan jo bare skrive herinde hvis du er i tvivl om noget eller har spørgsmål smiley Så er der mange der vil hjælpe dig smiley


  • #27   11. jan 2010 Katja - haha ja smiley tænkte bare "NU kan min fødsel ikke gå galt, efter man har set den" smiley haha



  • #28   11. jan 2010 Jeg har termin 1. april, og er også førstegangsfødende.
    Jeg har fået RIGTIG meget hjælp ved at være på www.babyklar.dk
    Der kan du melde dig ind i et forum der hedder termin april 2010.
    Der er rigtig meget hjælp at hente, og det er vildt hyggeligt at være der.


  • #29   11. jan 2010 oka mange tak

  • #30   11. jan 2010 jeg nåede hurtigt til det ounkt hvor jeg var ligeglad med om han hørte efter eller ej, jeg sad bare og snakkede løs hvis jeg ville det smiley for så kunne jeg bagefter sige "jamen det fortalte jeg skam da jeg læste det, du hørte bare ikke efter" he he... ved godt det er groft smiley men jeg gik og nød min graviditet (det meste af tiden) og så kunne han nyde den eller lade være smiley

  • #31   11. jan 2010 ja lige præcis har det lidt på samme måde

Kommentér på:
skal være mor for føste gang!

Annonce