{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

kvalme hvornår? {{forumTopicSubject}}

Vi venter os en lille blyp mere:-) forventet ankomst 26august:-)
Vi har en lille dreng der fyldte et år d.20dec.
Jeg var meget plaget af opkast og kvalme under hele graviditeten med den første, og var indlagt 2 gange ugenligt for at få væske under hele graviditeten..
Nu frygter jeg så at jeg skal have samme problemer denne gang, men hvor tidligt plejer det at starte med kvalme? det kan jeg nemlig ik huske. er 4+2 i dag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kvalme hvornår?
  • #1   23. dec 2009 det kan starte før man ved man er gravid, selv havde jeg kvalme da jeg var omkring 6 uger men når jeg spiste stoppede det. har ikke længere kvalme er 13+6 uger i dag

  • #2   23. dec 2009 og tiilykke med drengens fødselsdag:)

  • #3   23. dec 2009 Stort tillykke:)

    Det er meget individuelt hvornår det starter, nogle vil være ramt nu, andre senere og nogen slet ikke:) Vil håbe for dig at du får en nemmere graviditet denne gang:)


  • #4   23. dec 2009 ingen graviditeter er ens. Så håb på at du intet får. Jeg har slet ikke prøvet at opleve kvalme eller noget som helst i den dur.

    Min mor var vildt syg og kastede op i lange baner da hun ventede min lillesøster, og kunne ikke holde ud at tage med mange steder hen.

    Men da hun ventede min anden søster var der intet


  • #5   23. dec 2009 et stort tillykke. smiley

    jeg er i dag 5+1 og jeg har haft kvalme i ca. en uges tid nu.. så det kan vist komme temlig hurtigt.


  • #6   23. dec 2009 tror mit startede i uge 6 og så fremt il fødsel, snakkede med ulrik ca 15-20 gange dagligt i en lang periode, hvorefter det så blev 2-3 gange om dagen efter jeg startede med akupunktur.

  • #7   23. dec 2009 Okay:-) Jamen min mor hade det på samme måde med både mig og den ene bror jeg har, så håber jeg slipper..
    Jeg kunne nemlig ingen ting, og ku da godt blive lidt bange for om jeg er istand til at tage vare på min søn.. for sidst kku jeg ikke engang smøre min egen mad:-( Jeg lå bare på sofaen og hade konstant kvalme og opkast.. Jeg tabte mig over 10 kg under graviditeten, så det var meget hårdt for kroppen.. Men har ikke mærket noget til kvalmen denne gang, men er jo heller ikke så langt;-)


  • #8   24. dec 2009 efter hvad min forlovede var udsat for så vores første datter var hun næsten ikke syg, hun havde meget sjællendt opkast, men denne graviditet vi er igang med nu den er meget hård ved hende denne gang, hun begyndte meget tidligt på opkast omkring uge 5 - 6 stykker ca og vi undrede os over hvordan hun allerede kunne få det så tidligt, og det samme mente lægen og hendes arbejdsplads, men som sagt der er aldrig en der kommer helt galt i byen på det punkt det er den syges krop de er det eneste der kan mærke det, kroppen har kun 1 måde at vise det på ja det er at blive syg.om så alle andre siger hun ikke er syg ja så skal de lukke munden,der er kun 1 der ved om man er syg eller ej det er personen der ejer kroppen.

Kommentér på:
kvalme hvornår?

Annonce