{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.277 visninger | Oprettet:

Ingen graviditet fundet i livmoderen ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fulgt med på sidelinien da jeg ikke ville melde mig i gruppen før jeg havde set min lille baby på scanning. Igår begyndte jeg lidt at bløde lyserødt når jeg tørrede mig ved toiletbesøg og kom derfor ind på Horsens sygehus til en tryghedsscanning igår aftes. De kunne INTET finde, de var 2 damer der scannede og min blære var helt fyldt og jeg tilbød at tømme den men det mente de ikke var nødvendigt da de med disse ord sagde: der er ingen graviditet i din livmoder. Jeg har 2 aborter bag mig, 1 spontan og en MA og ved at man ved GUL skulle have smerter hvilket jeg slet ikke har. Blodet kan passe med at det er præcis 28 dage siden jeg pletblødte sidst.

Jeg har den fineste mørkerøde test fra d. 5 december ( testede allerede d. 26 november hvor testene var svage i et par dage ) jeg har masser af symtomer men som sagt ingen graviditet i livmoderen.

Jeg har stor tudet lige siden jeg fik det afvide og søvnen i nat var fyldt med masser af træls drømme om det samme.

I morgen mandag har jeg en planlagt scanning ved fertilitetsklinikken som har hjulpet os og den har min mand sagt at vi skal tage til for han synes ikke de scannede godt nok på sygehuset. sygehuset tog en blodprøve igår og der skal jeg komme tirsdag og få taget en mere for at se om tallene stiger som de skal for vi fik jo 2 muligheder fra lægen derude, enten er det en graviditet der aldrig blev til noget eller så sidder den og gemmer sig udenfor livmoderen.

Jeg er knust, vi var så klar til endelig at skulle fortælle familien det til jul. Jeg prøver at holde håbet oppe med at det kan jo være fostret er lidt mindre 7+5 da jeg har haft en ÆL en uge senere end den første ÆL og det kan jo osse være at ægget ikke kom ned til sæden tirsdag men måske først torsdag eller fredag og denne mindre str gør at de bare ikke lige kunne finde den men at den dukker op med hjerteblink og det hele.... Det der bare gør at jeg ikke kan tro på det hel hjertet er at sidste gang jeg var gravid kunne de se den da den var på str med en 4 ugers.

Nogen andre hvor de på scanning efter uge 7 sagde at de ikke kunne finde en graviditet i livmoderen men der rent faktisk var en alligevel ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen graviditet fundet i livmoderen ?
Kommentér på:
Ingen graviditet fundet i livmoderen ?

Annonce