{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Irriterende at være gravid.. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg snart ikke lyst til at være gravid mere.. Jeg har halsbrand, halsbrand og halsbrand.. Uro i mine ben.. Lillemanden, sidder fast i mit bækken, men alligevel lykkes det ham at presse på mine ribben med numsen helt oppe under mine bryster.. I dag har han slet ikke sovet.. Han racer rundt i maven på mig.. Det er helt vildt.. Det er godt gjort... Når ikke jeg mærker noget til ham, bliver man jo naturligvis lidt nervøs og prøver at vække ham.. og nu ville jeg bare gerne have han lagde sig til at sove..

Flopstar som idag (mandag) er 37+1


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Irriterende at være gravid..
  • #1   20. jul 2009 Nåå ja.. Og min mave klør og mine fingere på den ene hånd er hævet op.. Sover møj dårligt om natten, er oppe jeg ved ikke hvor mange gange enten for at gå på wc og tisse et par dråber eller også bare for at vende mig i sengen..

  • #2   20. jul 2009 Kan nikke genkendende til det hele - men vi er snart i mål.

    /Juliette - 37+6


  • #4   20. jul 2009 Jeg er godt nok også træt af det... Jeg har fået en overbelastet hofte, og kan bare INGENTING... Det gør så stjerne ondt hvad enten jeg ligger, sidder eller står... og samtidig har jeg dårlige knæ som også giver problemer nu hvor vægten mod dem bliver øget... Det er for at sige det lige ud, Noget rigtig lort lige nu... Igår begyndte jeg bare at tude og sagde til kæresten at det bare slet slet ikke var rart at være gravid mere fordi det hele bare gjorde så ondt....
    For det så ikke skal være løgn har jeg idag mega dårlig mave og det er ikke nemt at løbe til toilettet når man dårligt at gå... Tror jeg sætter mig derud og bliver der resten af dagen...


  • #5   20. jul 2009 Jeg var også så træt af at være gravid.. Og idag er jeg lykkelig over ikke at være det mere..

    jeg fik hele tiden at vide"Nyd det, du vil komme til at savne det".. Men nej, jeg savner ikke den stoemave, sure opstød, konstant toilet besøg og hvad der ellers hører med smiley

    Jeg gik til jeg var 42+0


  • #6   20. jul 2009 Helle: Det kan godt være et tegn på at der skal til at ske noget, har jeg læst herinde smiley Kan du egentlig gdt føde med overbelastet hofte?

  • #7   20. jul 2009 Ja, jeg får også en slags dårlig samvittighed når jeg nu ber ham om at ligge stille..

    Helle: Det med hoften..-jeg ved ikke om det er det samme jeg har, men hvis jeg ligger for meget på den ene side... Sjovt nok, KAN jeg kun ligge på side om natten.. Men så har jeg ondt..-men det går over i løbet af et stykke tid, når jeg er stået op.. Det gør det ikke ved dig..?


  • #8   20. jul 2009 Flopstar

    Det med at være øm i den side man har ligget på, det samme har jeg også.... Engang imellem kan jeg også kun sove på den ene side, og næste dag er man bare så øm i den første time, til det stille og roligt går over igen, men træls er det.....

    Vores pige mosler også en del, og det gør bare avs, heldigvis er der blide bevægelser, men nogen gange går hun bare amok derinde og man prøver virkelig sige, slap af det gør jo ondt på mor....

    Ja jeg glæder mig også til det snart er overstået......


  • #9   20. jul 2009 Flopstar: Nej det går slet ikke væk... Jeg har smerter hele tiden i større eller mindre grad... Jeg må tage pamol eller pinex når det er rigtig slemt, men det hjælper hat og briller. Lægen fortalte mig at man normalt ved sådan en overbelastning vil lægge en blokade og give stærke gigtpiller som smertelindring, men som gravid må man ikke få noget af det... Vi skal bare lide..... Øv øv øv siger jeg bare... Skal til jm om lidt håber hun giver mig en eller anden mirakel kur.... eller siger jeg skal sættes igang smiley
    Hilsen den EVIGE optimist... hehe


Kommentér på:
Irriterende at være gravid..

Annonce