{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

 Putte
Putte
Tilmeldt:
20. mar 2009
Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580

Gravid og motion?? {{forumTopicSubject}}

Ved godt at det er sundt at dyrke motion når man er gravid, men i hvilken grad?? og må man alt??
Jeg spinner meget må man det???

Lidt mange spørgsmål på engang, men håber at der er nogen der kan svare mig på det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid og motion??
  • #1   11. maj 2009 Jeg fik afvide at motion er godt for gravide... Men pas på, hvis du får plukveer eller ondt i lænden ( BL ) Jeg red og trænede ( fitness ) men måtte stoppe, da jeg pludselig ikke kunne gå pga. min lænd. Nu har jeg fået lændeproblemer og bækkenløsning. Så jeg ville sige gear lidt ned og lyt til din krop.



  • #2   11. maj 2009 Jeg går til pilates en gang om ugen, og prøver at på at komme i fitness 2x ugentlig hvor jeg bare tar løbebåndet eller crosstraineren, i en times tid. Men lyt til din krop, den ved bedst hva den kan klare:0)

  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #3   11. maj 2009 Og hvad med spinnig er det okay???

  • #4   11. maj 2009 Jeg fik afvide at man ikke må få pulsen alt for højt op, når man er gravid. Og det gør man jo når man spinner, men har også hørt at hvis man gjorde det ( spinnede/løb ) inden man blev gravid og kroppen er vant til det, skulle det ikke være noget problem. Men tror bar allermest det handler om at lytte til kroppen. Får du det skidt, ondt eller lign. så syns jeg du skal stoppe.

  • #5   11. maj 2009 Ellers ring til din læge hør hva han/hun sir til det. Jeg spurgte min om det jeg lavede var ok.

  • #6   11. maj 2009 du må gøre præcis som du plejer bare kroppen er vant til det, dog frarådes enkelte sportsgrene, som kampsport ridning og lignende.. men ja lyt til kroppen, du må gerne have plukveer mens du træner, men med måde, vandgymnastik er super godt sidst i graviditeten synes jeg.

Kommentér på:
Gravid og motion??

Annonce