{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.838 visninger | Oprettet:

kraftige plukveer og tegnblødning {{forumTopicSubject}}

hejsa allesammen jeg har 11 dage til termin med mit tredje barn og har rigtig mange kraftige plukveer og tegnblødning både i dag og i går. I går sent aften fik jeg rigtige veer men de gik desværre i sig selv igen smiley nu her til aften begynder de kraftige plukveer igen!! Jeg er så frustreret over at jeg skal blive ved med at ha det sådan her det gør så ondt smiley Jeg har i 14 dage haft kraftige plukveer men ikke så slemt som nu!! Hvor længe kan jeg blive ved med at ha det sådan her? er der nogen der kan hjælpe mig? jeg er så frustreret over det hele... de andre to børn jeg har der fik jeg bare veer og fødte og så var den ikke længere...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kraftige plukveer og tegnblødning
  • #1   23. apr 2009 Hvis det var mig havde jeg hængt i røret til fødegangen og hørt hvad de syntes smiley

  • #2   23. apr 2009 jeg ringede der ind i går aftes og de sagde til mig jeg bare skulle slappe af og ta nogle panodil så sku det nok hjælpe...sikke et svar!! jeg føler mig så dum det er så mærkeligt det her smiley

  • #3   23. apr 2009 vil også mane du skal ringe til fødegangen.


  • #4   23. apr 2009 ring igen til dem de skal altså undersøge dig .
    du er jo langt henne.


  • #5   23. apr 2009 ja jeg ville også mene at de skal undersøge mig men det vil de ikke!! jeg skal bare ta det med ro og vente på at jeg får rigtige veer det var hvad hun sagde til mig...men hvis de her plukveer fortsætter så ringer jeg der ind igen, jeg sys det er utroligt jeg skal ha så ondt snart hele tiden..jeg er bange for at jeg ikke kommer der ind i tide det er jo tredje barn...de mener jo bare jeg skal vente og vente...:(

  • #6   23. apr 2009 Åh hvor jeg føler med dig...
    præcis det samme har jeg været igennem med min nr 3..
    de 2 første var nemme og det skete bare...
    nr 3 uha...... ikke nok med jeg gik over tid.... jordemoder løsnede hinder 2 gange... ja så tog jeg 10 dage med voldsomme plukveer og veer hver nat !!!!
    og så en lørdag hvor manden lige var taget ud af døren... satte jeg mig for at se tegefilm med nr 2 og BOM så haglede veerne bare ned over mig .... det gik vildt stærkt.... måtte ringe manden hjem og flyve afsted mod FG... 20 minutter senere var nr 3 kommet til verden...
    Ville ønske jeg kunne sige noget godt til dig men....
    dog har jeg hørt at en god gang heftig sex.... med god orgasme hehe .... skulle kunne sætte skub i det men om det passer ved jeg ærligt ikke for havde ski ikke selv lyst til det med de smerter hehe


  • #7   23. apr 2009 tak for dit indlæg anja...det lyder meget som det jeg er ved at gå igennem, det er bare så skrækkeligt smiley har ondt snart hele tiden!!! Jeg er så bange for at når det så går igang at det går så hurtigt for min kæreste arbejder 80 km fra hvor vi bor, så jeg er lidt bange smiley
    Jeg føler mig også bare dum når jeg siger jeg har veer og så ikke føder, folk må jo tro jeg er åndssvag !! sådan føler jeg ihvertfald og det er også meget frustrerende øv øv øv!!! håber bare snart at hun vil se dagens lys


  • #8   23. apr 2009 Puha, det må være fusterende.. Kan godt følge din frygt..
    Tag at ringe til fødegangen og sig du er utryg, så skal de da tjekke dig.

    Giv gerne en update.
    Knus Malene


  • #9   23. apr 2009 ingen tak var da så lidt smiley
    føler virkelig med dig husker tydeligt hvor frustrerende det var !
    vi bestilte farmor.hun fik pigerne ind for nu havde mor veer... hun havde pigerne en uge og intet skete.. eller jo flere og flere veer kom og gik.. jeg følte mig dybt til grin.... mit 3 barn og så kunne jeg ikke engang fortælle at jeg skulle føde !
    så vi blev enige om at få pigerne hjem da jeg jo savnede dem og bedst som manden tog på job og jeg ingen tegn havde ja så haglede det som sagt bare ned...

    du skal være obs på at du har haft det i længere tid...veerne arbejder livmoderhalsen væk og når den er væk er man klar til fødsel ... så jeg vil mene at det kan risikere at gå hurtigere da veerne har lavet forarbejdet
    håber for dig bebs snart melder sin entre så du kan få lov at slappe af igen smiley


  • #10   23. apr 2009 Men synes du skal ringe på FG og så smøre du bare lidt ekstra på..... du har MEGET ondt får kvalme og det bliver ligesom langsomt værre.... du har krav på at komme ind og blive tjekket de må ikke nægte dig det
    du siger bare du er utryg og du kan ingen ro finde pga smerterne .


  • #11   23. apr 2009 Hvis jeg var dig ville jeg ringe ind til fødegangen igen, er jo ikke sikkert det er den samme der sidder der endnu,. hehe. det er tit det hjælper hvis det er en anden jordmord du får fat i. kan jo være en anden mener noget helt andet og indkalder dig. blot min mening, for er jo ikke særlig rart at gå rundt og være frustreret og have ondt....


  • #12   24. apr 2009 mange tak for alle jeres indlæg..i går blev det ikke så slemt, og jeg har fået sovet godt i nat, det har også hjulpet lidt på det hele..men plukveerne går nok aldrig i sig selv mere, åbenbart!!

Kommentér på:
kraftige plukveer og tegnblødning

Annonce