{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Sygemeldling lidt laaangt {{forumTopicSubject}}

ja jeg har det lidt sådan skal, skal ikke...

Jeg har det bare rigtig skidt har haft problmer med for hurtigt vægttab (siger lægen) så for akupunktur på sygehuset for kvalmen.
meget hovedepine og ondt i bækknet . enorm træthed
jeg er social og sundheds assistent elev på en tung afd. der er mange forflytninger. og har kun 4 månder tilbage af min uddanelse..
Men jeg har det bare ikke rart godt og er begyndt af få nogle "anfald" som jeg kalder det hvor jeg bliver svimmel og for hedetur og mit hjerte banker og bliver nødt til at sidde mig ned føler at jeg er lige ved at besivme og det er ikke rart smart inde på en stue hvor man laver et eller andet. og jeg er bare så ked af det jeg græder og græder over ingenting.. og har slet ikke noget overskud over hovdet kan ikke huske hvornår jeg sidst har tømt opvasker eller støsuget eller ordnet vake tøj det er min kæreste der må gøre det hele... har så dårlig savigtighed.. men kan ikke overskue noget somhelst...
nu er der flere der har stukket til mig om jeg ikke presser mig selv for meget med at blive færdig med min uddanelse.. og er nu begyndt at tænke over det at det er nok rigtigt.. måske er det fordi jeg er lidt streeset oveni alle mine homoner... der var en sygeplejske på svangerklinikken der nævnte en evt. syge meldling og har gået og tænkt over det.. og har nu snakket med lægen og har fået en tid her til morgen så skal vi snakke om det.. men ja skal jeg gøre det og tænke på mig selv og få ro på.. eller ja... har også brug for at komme af med det det går så lige ud over jer...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygemeldling lidt laaangt
  • #1   18. feb 2009 Jeg synes da klart du skal tænke på dig selv og baby.. Kan godt se det er træls med uddannelsen, men det er da bedre at holde pause derfra, end at der sker dig og baby noget...

  • #2   18. feb 2009 ja jeg ville nok mene det var en god ide med en sygemelding til dig, det lyder som om din krop er enormt stresset og slet ikke kan holde til det pres du er under...

    jeg selv er blevet deltidssygmeldt pga. begyndende bækkenløsning, så arbejder mandag og tirsdag og har fri ons, tors, fre, men har simelhen så mange smerter i min hofte i dag efter to dage på arb så ved ikke om jeg holder til det hele vejen til barsel.

    men lyt til din krop og din læge... og så må du ligge uddannelsen lidt på stand by. held og lykke med det hele håber på det bedste for dig.


  • #3   18. feb 2009 Jeg ville helt klart vælge sygemeldingen... Uddanelsen render ingen steder i den tid du er på barsel/sugemelding... meen hvis du presser din krop for hårdt så kan barnet rende, og jeg taler af erfaring, jeg tabte første gang pga. stress... så jeg ville klart tænke på mig selv næste gang, så må uddanelsen vente.. smiley

  • #4   18. feb 2009 tak er sygemeldt i 14 dage intil vidre så må vi se kan nok ikke komme tilbage på min uddanelse efter 14 dage så nu må vi ser hvad der sker og så vil jeg nyde dagene her hjemme

Kommentér på:
Sygemeldling lidt laaangt

Annonce