{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.048 visninger | Oprettet:

Nr 2 {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
jeg har en datter der fyldte et år i slutningen af sidste måned og jeg har lige fundet ud af jeg er gravid igen er vel ca 4-5 uger henne.

nogen der selv har været der der vil fortælle lidt om hvordan at have 2 små børn og muligvis give mig råd med på vejen

abort er udelukket

mange tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nr 2
  • #1   3. nov 2015 Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg har en god veninde der blev gravid igen da hendes datter var 9 mdr gammel, og de to små har haft rigtig stor gavn af hinanden, så hun har været glad for det. Og så blev hun sågar gravid igen da den nyeste var lidt over et år. Det er selvfølgelig rigtig hårdt med små blebørn, men jeg tror også at hun synes at det har betalt sig at "holde ud" nu hvor de er blevet en del større og bruger hinanden så meget som de gør. Jeg har kun én datter på 6 år nu, og jeg kan godt mærke at jeg selv godt kunne have brugt at hun havde haft nogle søskende. Nu er det bare for sent at give hende søskende der er tæt på hende aldersmæssigt som hun vil kunne få noget ud af. Så jeg står selv for underholdning altid, når hun ingen har at rende ud i haven eller ind på værelset med.

    Der var 4 år mellem min lillesøster og jeg, og det var faktisk lige præcis for lang tid til at vi gad at lege. Hun blev bare den irriterende lillesøster der ikke forstod noget som helst. Da jeg blev teenager, var hun stadig barn, og da hun blev teenager, flyttede jeg hjemmefra som 17-årig. Vi blev først slyngveninder da hun selv var færdigudviklet som 18-årig, så vi var på samme stadie.


  • #2   6. nov 2015 Mange tak jeannie smiley
    det var et rigtig brugbart svar smiley


Kommentér på:
Nr 2

Annonce