{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.856 visninger | Oprettet:

nogen der kan genkende symptomerne {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg går lidt og venter på at jeg kan tage en test om en uge når jeg er gået over tid mht. menstruationen, men jeg bliver mere og mere nervøs for hver dag der går, så nu tænkte jeg at jeg ville høre herinde om der er nogen der har noget erfaring med de symptomer jeg oplever. Jeg har nemlig en p-stav, så jeg burde ikke kunne blive gravid. Men jeg har aldrig haft så kraftige menstruations symptomer før og jeg burde have fået min menstruation nu. De sidste to uger har jeg været meget træt og jeg har også haft lidt kvalme hver dag, som dog også kan skyldes for meget mavesyre, men jeg synes ikke at pillerne mod mavesyre har virket på kvalmen som de plejer. Jeg har haft menstruationssmerter on and off uden at have menstruation, selvom jeg kun plejer at få smerterne max et par dage inden og de sidste 8 dage har jeg haft ømme bryster. Jeg har også de sidste to uger haft øget udflåd og de sidste par dage øget tissetrang og jeg har været mere humørsyg. Kan det bare være at jeg får ekstra vilde menstruationssymptomer lige pludselig ud af ingenting, eller hvad tænker i mht hvad i har oplevet?



på forhånd tak for hjælpen.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
nogen der kan genkende symptomerne

Annonce