{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Kvalmen er kommet {{forumTopicSubject}}

Phuu hvorfor kalder man det morgen kvalme når man bare har det HELE dagen smiley
hehe.

Nåh, jeg har altså virkelig fået kvalme, og brækker mig næsten hele tiden.. kan næsten ikke spise noget, for så kaster jeg op.. Mine hænder ryster en smule og kan mærke jeg er blevet lidt drænet for energi.

Nu er mit spørgsmål så, Da jeg aldrig har været gravid, ved jeg ikke om det er normalt, og om det er farligt for den lille?
hvad siger i'??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvalmen er kommet
  • #1   30. jan 2009 lyder mere som influenza, men havde ikke morgenkvalme da jeg var gravid så ved det ikke..

  • #2   30. jan 2009 phu, det er virkelig irreterende, vær gang ser noget råt kød, eller lugter noget meget sødt så brækker jeg mig smiley

  • #3   30. jan 2009 jeg havde det præcis på samme måde da jeg ventede mig. havde kvalme konstant. også om natten når jeg vågnede. det var frygtelig. det varede ca 2 mdr ved mig, og så i løbet af en uge forsvandt det. håber du får det bedre hurtigt. ( og husk nu og nyd din graviditet) hehe glemte jeg nogen gange da jeg havde det så skidt. smil

  • #4   30. jan 2009 selvom jeg har det er jeg glad for det, for det er jo bare et tegn på at jeg er gravid.. men ville nu gerne ha det ikke vare så længe hehhe

  • #6   30. jan 2009 Min kvalme er gået meget væk nu, har ellers bare lidt meget af den. Har dårligt nok kunne holde ud af være til pga kvalme. Har dog ikke kastet op, men havde kraftig kvalme hele tiden...

    Nu er jeg 12 + 1 henne og den er aftaget meget. Så håber da også den aftager hos dig.


  • #7   30. jan 2009 hvis det er kvalme osv. pga. graviditet, så nej så længe du sørger for at spise og drikke, baby skal nok tage hvad den behøver, men du skal jo også passe på dig selv... så selvom du ikke føler sult og ikke har lyst til at spise og drikke, så SKAL du gøre det også selvom det meste kommer op igen, jeg gjore den fejl at min krop nærmest nægtede at spise og drikke, hvilket ikke kan anbefales.....!!!!

    så find ud af hvad du kan holde i dig, og spis og drik det du har lyst til, hvis du kun har lyst til is og sodavand og du kan holde det i dig er det bedre end ingenting.. pas på dig selv, som sagt bette skal nok klare sig, den tager bare af dine depoter...


  • #8   30. jan 2009 der skulle da gerne være andre gode tegn på graviditet, så var jeg dig ville jeg nok ikke ligefrem glæde mig over kvalmen og opkastningerne he he, men det er da fint du kan....

  • #9   30. jan 2009 mange tak for jeres svar.. smiley prøver at spise hvad jeg kan, selvom jeg helst vil lade hver hehe, men tænker jo på bebse og mig selv.. smiley

  • #10   30. jan 2009 har også andre tegn hehe smiley både ømme bryster, ondt i maven og kvalme.. og så har jeg tre positive teste hehe

  • #11   30. jan 2009 Jeg har lagt mærke til ved min første graviditet at hvis jeg både drikker og spiser samtidig, så bliver det nede.. Men hvis jeg kun drikker uden at spise, eller spiser uden at drikke så ryger det op..

    Så prøv at spis noget samtidig med du drikker noget varmt f.eks. kaffe, the, cacao smiley Det hjælper lidt på mig.


  • susan s
    susan s Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 44
    #12   1. feb 2009 Puha, kvalme...undrer mig nogle gange over at man kalder det at være i lykkelige omstændigheder. Jeg synes min kvalme kommer stærkere, hvis jeg har spist noget med sukker... har prøvet at spise mandler, men synes ikke det hjælper. Det hjælper nogle gange at drikke mælk. Jeg har også utrolig svært ved at børste tænder, jeg får opkastfornemmelser når børsten og skummet fylder i munden, har kastet op 2 gange pga. tandbørstning. Badr..

Kommentér på:
Kvalmen er kommet

Annonce