{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Stadig ingen fødsel :) {{forumTopicSubject}}

Nå vil lige skrive lidt her inde så i alle ved at der stadig intet er sket for bliver spurgt meget ofte smiley

JEg havde termin i mandags altså d 19 men igår var jeg ved jm og vi blev enige om at de må have udregnet termin forkert da den først blev sat efter scanning i uge 21 og der er forstre jo begyndt at udvikle sig forskelligt smiley

Altså da jeg i følge termin var i uge 37 vendte hun jo forkert og jeg blev indstillet til kejsersnit...

Ugen efter skulle jeg til undersøgelser dagen inden kejsersnit og da var jeg i uge 38 og pludselig vendte hun rigtig og stod fast.

Tanken er så mon ikke de var galt på den så jeg faktisk kun var i uge 36 da de troede jeg var i 37 og derfor faktisk først var i uge 37 da hun stod fast men de troede det var uge 38 smiley

Det vil jo så også betyde at jeg slet ikke havde termin i mandags men først på mandag og det virker jo heller ikke helt usandsynligt tænker jeg og jm gav mig ret i min teori igår.

Udover det så har baby det jo godt i mig og så vil de åbenbart gerne blive smiley Hun vejer 3800, mit blodtryk er imponerende lavt og jeg har det godt ingen væske og stort set ingen strækmærker så kan sagtens gå over tid smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stadig ingen fødsel :)
Kommentér på:
Stadig ingen fødsel :)

Annonce