{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.242 visninger | Oprettet:

Rikke R
Rikke R
Tilmeldt:
3. jun 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

tom fostersæk {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg er helt ny herinde, men syntes lige jeg har en masse jeg gerne vil af med til "fagfolk" 😊
- jeg testede positiv for ca halvanden uge siden. Jeg er 2. gangs gravid. Jeg begyndte faktisk rimelig hurtigt at få en fornemmelse om at noget var galt.
Men det smed jeg lidt væk igen, da alt var som det skulle være.
Natten til i tirsdags vågner jeg op kl 02:00, og skal tisse! og har ondt i venstre side af underlivet. en halv time efter kom der en klat frisk blod og jeg har fortsat ondt. ikke voldsom ondt, men ondt nok til at jeg ligger og vender og drejer mig.
Jeg bliver undersøgt af min læge kl 9:15 og alt mærkes normalt, men jeg kommer alligevel til en akut scanning. jeg får taget blodprøver som ser helt fine ud. Da jeg bliver scannet har hun noget svært ved faktisk at finde noget, men hun ser en lille opklaring og zoomer ind på det, hun kan kun se en tom fostersæk også siger hun at den ikke ligger helt som den skal. den ligger i livmoderen, bare ikke helt hvor den skal. hun siger at det kan være en tom graviditet, eller også er jeg bare ikke ret langt henne. jeg er ikke selv klar over hvor langt jeg er henne, da jeg ikke har datoen på min sidste mens. siden i mandags har jeg haft brunligt udflåd, kun sådan nogle streger i indlægget. har haft en brunlig/rød klat 1 gang. Jeg har fået taget blodprøver idag, og skal ringe svar på dem imorgen. Også har jeg bestilt tid til scanning på mandag.
Jeg syntes egentlig heller ikke at jeg har nogle symptomer på graviditet rigtig, jeg er træt, og kan godt mærke at der foregår noget i mit underliv, også er mine brystet hårdere end normalt- og jeg bliver oppustet efter at jeg har spist.
- puha, jeg syntes slet ikke at det er sjovt mere 😳
hvad siger i? 😞


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tom fostersæk
  • #1   3. jun 2015 Da jeg ventede nummer 2 blev jeg scannet ret tidligt , de kunne absolut intet se på skærmen , så skulle tjekkes med blodprøver over nogen dage og alle prøverne steg som de skulle 10 dage efter første scanning blev jeg scannet igen og der kunne de se en sæk intet hjerte eller andet, uge 9 blev jeg scannet igen og der lå der en fin reje og bevægede sig smiley ved nummer 3 købte jeg mig en tidlig scanning og der var heller intet at se , så måtte igen ha blodprøve kontrol de steg tallene men ikke nok og det endte i en spontan abort
    Ved nummer 2 følte jeg mig meget gravid i form at kvalme af en anden verden og ved nummer 3 som endte galt følte jeg mig overhovedet ikke gravid smiley krydser fingre for dig:)


  • Rikke R
    Rikke R Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   3. jun 2015 Tak for dit svar. Jeg ved ikke helt om jeg sådan føler mig gravid - det skifter meget, da jeg læsere side op og side ned på Google 😕 jeg har ingen kvalme, dog kan jeg få den fornemmelse hvor jeg tænker 'nu får jeg kvalme' men så går det væk igen. Jeg kan også godt få opkast fornemmelse når jeg hoster. men ellers har jeg ingen symptomer, udover dem som jeg skriver i opslaget smiley jeg glæder mig sådan til at få svar på prøverne imorgen! dog syntes jeg egentlig også at min mave har ændret form - (jeg har ikke ville kigge på maven siden i mandags, hvis der nu alligevel ingenting er) jeg kiggede så idag, og det er som om at den runder mere nedefra. men igen, det sker jo også ved en tom graviditet 😟 håber!

  • #3   3. jun 2015 Det med symptomer tror jeg heller ikke man skal hænge sig for meget i, for man behøver heldigvis ikke ha dem selvom man havde dem sidste gang smiley men umiddelbart ville jeg være optimistisk da de trods alt kan se en fostersæk, mon ikke du bare ikke er så langt henne smiley men kender godt det der med ens mave fornemmelse , 3. Gang havde jeg også en træls fornemmelse fra day one.
    Men troede nu egentlig heller ikke nummer 2 blev til noget da de intet kunne se, men hun trives i bedste velgående i dag og er nu 14 mdr smiley
    Og min 1 graviditet startede også træls med 3 kæmpe , kæmpe som i blod overalt og store klumper i blodstyrtninger og hun blev også derinde og er nu 4 år smiley så man kan sagtens blive positiv overrasket:))


  • Rikke R
    Rikke R Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   4. jun 2015 Jeg vil helst ikke håbe for meget. Jeg har haft en frygtelig hovedpine i nat og har stadig lidt. Også blodet jeg helt sort nu 😦

  • #5   10. jun 2015 Noget nyt?:)


  • Rikke R
    Rikke R Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   11. jun 2015 Hej. Tak fordi at du spørger smiley
    - mit HCG tal var faldet til 995. og de der klumper kom i mandags, og havde en lille klat igår.. jeg tester også negativ nu, dog på en eftermiddags urin. jeg skal have taget nye blodprøver imorgen- men ringer lige derind og hører om det er nødvendigt nu når jeg tester negativt smiley


  • #7   11. jun 2015 Øv øv , smiley krydser fingre for der snart er gevinst igen:)

  • Rikke R
    Rikke R Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   11. jun 2015 Tak, vi prøver igen når jeg ikke bløder mere smiley

Kommentér på:
tom fostersæk

Annonce