{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Sophie J
Sophie J
Tilmeldt:
9. jan 2009
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 68

Fødselsundersøgelser spørgsmål.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en del spørgsmål vedr det at blive gravid- og i må gerne grine jeg ved ikke så meget om det(o:

Jeg er utrolig bange for læger, og har trods mine snart 27år aldrig fået taget en blod prøve. Jeg besvimer, svimler får kvalme bare jeg skal stikkes ved min f.eks tandlæge.

Hvor mange undersøgelser skal man til gennem en graviditet, blodprøver mv?

Andre som har overvundet deres læge skræk??

Jeg ved at det indebærer mange prøver, men er lettere nervøs ved tanken.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødselsundersøgelser spørgsmål..
  • #1   13. jan 2009 Mener det er 3 eller 4 ved egen læge (nåede ikk selv til dem alle), 2 scanninger og så er der jo de gange ved jm.. Jeg fik taget en blodprøve gennem graviditeten og fik lagt ve-drop under fødslen.. Men du skal huske at alle undersøgelser er frivillige og bare et tilbud til den gravide..

  • #2   13. jan 2009 har det os rigtig dårligt med nåle så jeg fik kun 1 stik under grviditeten..
    Blev så "kureret" for min skræk da det "endte" i kejsersnit ,med pænt mange stik..


  • Sophie J
    Sophie J Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 68
    #3   13. jan 2009 Puha så er det ikke kun mig som er "IKKE-vild-med-nåle"(o:

    Altså hvis det er en helt normal graviditet, så er det kun en enkelt blod prøve? Hvad kan de se ud fra den?


  • #4   13. jan 2009 jeg hader nåle (og ja det er selvom jeg hra 3 tattoer XD) jeg har indtil videre fået taget 1 blodprøve i forbindelse med graviditet, men skal også ha lavet en glukose test fordi jeg er gravid og min far har gammelmands sukkersyge, så det kræver min. 1 stik mere smiley