{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

Spørgeskema vedr. pusleborde. {{forumTopicSubject}}

Hej!

Vi er en gruppe studerende fra UCN og vi behøver din hjælp til en markedsundersøgelse.

Dine svar er meget vigtige for os da vi er i gang med en stor opgave. Derfor vil vi virkelig blive glade, hvis du tog dig tid til at besvare nogle spørgsmål, omkring vores opgave.

Vores opgave og dermed dine spørgsmål handler om møbler til babyer og spørgsmålene vil ikke tage andet end 5 minutter at besvare.
Anonymitet er garanteret.

På forhånd tak og há en dejlig dag.

Sprøgeskemaet findes på dette link:
https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=GAZ3SC3LCJ9N


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgeskema vedr. pusleborde.
  • JP
    JP Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 32
    #1   23. mar 2015 Hvis det er så vigtigt for jer, så lav spørgeskemaet ordentligt.

    Når man laver spørgeskemaer, så skal der være svarmuligheder til alle- ellers ryger en masse svar fra, eller man får ukorrekt data, fordi folk bare taster et eller andet.

    Først og fremmest: Hvad hvis man har fået puslebordet? Arvet det. Købt det brugt?
    Hvad hvis man ikke har prøvet nogle af de mærker eller modeller? Så kan man ikke komme videre. Man kan jo altså godt kende mærker uden at have prøvet dem. Og kende en bestemt model uden at eje den.

    Hvad hvis jeg synes, at 300 kr er passende for et puslebord?

    Hvad pokker er et by-område? Er det hvilken by, jeg bor i nærheden af? Eller om det er en stor eller lille by?

    Hvad hvis jeg har taget en erhvervsuddannelse? Jeg kunne være slagter, hvor skal det ind henne, når man i jeres spørgeskema kun kan have gået i folkeskole, hhx eller stx (HTX og HF findes heller ikke) eller på universitetet. Hvor er alle de korte og mellemlange uddannelser? Som færdiguddannede vil I ikke en gang selv kunne svare på spørgeskemaet.

    Rigtig mange mennesker, som har et puslebord vil være på barsel- så det er nok en fin mulighed at smide ind under beskæftigelse.

    Månedlige indkomst- er det før eller efter skat?

    I burde have en underviser, som kan hjælpe jer med at lave et ordentlig operationaliseret spørgeskema- men nu har I da fået lidt hjælp til at rette det.


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #2   23. mar 2015 Det er da et enormt dårlig spørgeskema. I vil få meget mere data ud af og gøre det mere tilgænglig. For som JP skriver hvis man ikke har et af de på forhånd valgte pusleborde kan man ikke komme videre

  • Dinoni
    Dinoni Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #3   24. mar 2015 Jeg kan ikk udfylde det da jeg ikk har nogen af de pusleborde i viser, og man kunne ikk gå videre

  • #4   24. mar 2015 Mit puslebord er min vaskemaskine.

Kommentér på:
Spørgeskema vedr. pusleborde.

Annonce