{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.657 visninger | Oprettet:

Vito <3 {{forumTopicSubject}}

Ja, der er jo kommet lidt gamle piger til, så nu vil jeg komme med en update på min dejlige bøf.

Han er stor og frisk og fold af ballade. Han er en rigtig flabet og smart lille fyr, som altid kommer med spydige og sjove bemærkninger.

Han har fået ny talepædagog i børnehaven, hvilket er rigtig godt. Han har udviklet sig meget sprogligt, men har stadig brug for hjælp, da han fortsat har en del fejludtale. det forhindrer ham dog ikke i at tale UAFBRUDT lol.

Hvis nogen husker det, havde han en stor seneknude på sit ene håndled. Den fik han fjernet i december og han tog det bare SÅ flot! var i højt humør gennem alle undersøgelser og en ren konge på selve dagen. da han fik lagt drop, sad han bare pænt og kiggede. mon dygtige supermand.
Han var dog uheldig at få møb og skoldkopper lige efter, så han havde en periode hvor han var ret hårdt ramt, men han kom ovenpå igen.

Han ser stadig sin far hver uge, og trives rigtig godt med det. Især nu, hvis far er flyttet tilbage til farmor og farfar. Det kan godt mærkes smiley


næste skridt for Vito er at få lagt nyt dræn i begge ører. i det ene sidder der dog et alt for gammelt, som skal ud først.


kom endelig med updates om jeres unger også smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vito <3
  • #1   16. mar 2015 Hold nu maule hvor er han blevet stor Anja! smiley shit mand, han blir 4 her til sommer ikke?

    Clara er tre et halvt nu, og er ganske godt fremme i skoene. Hun er super flot med sprogmæssigt, hvis jeg kunne finde hendes stop-knap ville jeg blive en lykkelig mor. smiley Hun snakker KONSTANT. smiley

    Vi skal til at lave en tilbygning på huset, hvori der også kommer et "rigtigt" værelse til Clara, det hun har nu er 2x3 meter. Så det taler vi meget om herhjemme. smiley

    Lige et billede af min store pige også.


    profilbillede
  • #2   16. mar 2015 årh en fin Elsa!!

    Kan godt forstå I snakker meget om det. Det bliver da fedt for hende at få et stort værelse med god plads!

    og ja, det med manglende stop-knap kender jeg godt. Han snakker uafbrudt og hans fantasi er vanvittig!

    yep, han bliver også fire til sommer. Det billede er fra lalandia i efterårsferien, hvor vi var ude at skøjte (hvilket han fik totalt styr på på 45 minutter!).

    han er i øvrigt stadig en ret stor dreng. 107 cm ca og sidst han blev vejet (i december) vejede han 20 kg, men han føles tungere nu smiley store dreng!


  • #3   16. mar 2015 Sikke da en skøn stor dreng han er blevet.

    Her er Marcus også super med sprogmæssigt at fik stor ros til hans sprogtest. I børnehaven trives han super godt og får så meget ro.
    Herhjemme er han er værre bestemt dreng som bestemt gør alt for at få sin vilje...:-)

    Motorisk er han også fint med men er en meget forsigtig dreng og det gør så at han først nu her har lært at hoppe f.eks.

    Han er en knap så stor dreng, tror han er ca 90 - 95 cm høj og vejer ca 13,6 kg. Han bliver 3 år til september...:-)

    Hmm synes pt ikke jeg kan finde ud af at få et billede ind fra min tlf men arbejder lige på det...:-)


  • #4   16. mar 2015 Så kom der et billede. Det er ca 2 uger gammelt og han er i fuld sving med at ordne ved sin bedstemors kanin...:-)

    profilbillede
  • #5   16. mar 2015 Ja endelig fandt vi den forbandede kappe til hende. smiley

    Clara er "kun" 104 og små 17 kilo. smiley Men jeg fatter ikke hvornår hun blev så stor? Hun var 52 cm lige før jo. smiley

    Ja, hun glæder sig SÅ meget til det nye hus bliver færdigt.


  • #6   16. mar 2015 Du mener vel at han blir 4 til september, ikke Trine? smiley

  • #7   16. mar 2015 Åh jo lige en lille (stor) taste fejl...:-) godt du kender mig og kunne rette mig...:-)

  • #8   16. mar 2015 smiley smiley smiley

  • #9   16. mar 2015 Cecilie er blevet 4 i januar, hun har fra hun var 1-3 år været syg sindsyg mange gange med indlæggelser på børneafdelingen ca hver anden måned og med 8 lungebetændelser, og er nu ved sidste fase af udredning for børnegigt.

    Ud over det så er hun motorisk og sprogligt bedre en alderssvarende så og så snakker hun konstant. Hun er vokset en del de sidste par måneder, hun er nu 107,7 cm høj og vejer 19 kg

    Og så elsker jeg bare den alder hun har, de siger de sjoveste ting og prøver sproget af med spøjse ord kombinationer smiley


  • #11   16. mar 2015

    profilbillede
  • #12   17. mar 2015 Min Simone er lige blevet 3 år for en uge siden! Hun bruger stadig sut og ble. Men sutten er en tryghed når hun er syg og vi har lige skoldkopper så sutten er den bedste. ( har kun sut til natten)
    Vi har været i gang med projekt ble-fri i næsten 1 år men uden opbakning i 3 måneder fra vuggestuen er den ikke kommet af endnu.
    Sproget er hun bagud med da hun er bange for at hun siger ting forkert. Hun har væske på ørerne og skal muligvis have lagt dræn. Men der er kommet så mange ord på få måneder.
    Hun starter i børnehave D. 1 april så det bliver godt for hende at komme hen til nogle der ikke er for små. Hun er den ældste i vuggestuen og hun keder sig rigtig meget i vuggestuen.
    Hun skal være storesøster i maj så det snakker vi meget om og hun glæder sig til at få en lillesøster! smiley


    profilbillede
  • #13   17. mar 2015 Hold op hvor er alle jeres unger bare blevet store og lækre! smiley

    Her går det også bare alt for stærkt! Smilla fylder 3 til juni, hun vejer 14 kg. og er omkring 96 cm. så hun er en stor pige smiley
    Hun er virkelig godt med både sprogligt og motorisk, især sproget mestrer hun næsten fuldt ud. Og hun snakker også i et væk, og synger, gud hvor hun dog synger meget! smiley haha
    Lige pt er det helt store samtale emne herhjemme lillesøster som meget gerne skulle melde sin ankomst indenfor de næste 2-3 uger. Smilla er helt med på hvad det vil sige at skulle være storesøster, og hun glæder sig rigtig meget smiley


    profilbillede
  • #14   17. mar 2015 Lige et mere, forfra smiley Tag jer ikke af mig, min undskyldning er at jeg er gravid smiley

    profilbillede
  • #18   21. mar 2015 Hov hov, hvem kalder du gammel!? smiley

    Han er godt nok blevet en stor dreng og du er jo smuk som altid!


    WAUW et lækkert hår hun har Sandra!


  • #19   21. mar 2015 Tak Camilla, du kan tro jeg også er pisse misundelig! smiley

  • #20   21. mar 2015 Monique er nu 4 år gammel, har gået i børnehave i 1½ år og er rykket op på en stue for større børn efter ca 6 mdr, efter samtale med pædagogerne havde hun været klar allerede da hun startede i november 2013, men hun måtte vente til der kom en ledig plads. Hun var for langt fremme og for frembrusende for de små (her i kommunen starter de i børnehave som 2 årige).
    Hun har et rigtig godt sprog og har altid haft det (hun har fået ros for det siden hun var 18 mdr også til sprogtesten sidste år).

    Hun er en rigtig lille hystade og hyler højere ved et "nej" end hvis hun slår sig.

    Vi er stadig alene og har været det i 2 år nu.
    Monique snakker meget om lillebror/søster og hun har jo alderen, men moren har ikke lige manden eller tiden pt. det er jeg super ked af.

    Monique er 105 cm og vejer ca 16,5 kg

    Hun kan skrive Moni (que kommer nok på med tiden, men vi kalder hende sådanset mest Moni), hun er vild med puslespil og laver HURTIGT et med 30 brikker, jeg er dybt imponeret.

    Vi har lige afsluttet gymnastik sæsonen, det var hun ellers glad for.


    profilbillede
  • #22   27. mar 2015 Ih hvor dejligt Line, stort tillykke!! smiley

Kommentér på:
Vito <3

Annonce