{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Hvad folk ikke forstår {{forumTopicSubject}}

nu er vi lige kommet hjem fra 2xfamilie-tam-tam og hold da kæft hvor har alle folk travlt.
Skal i ikke snart have nogen børn? Og hvornår har i tænkt jer at vi skal have børnebørn, niecer og rend mig et hvis sted... Undskyld sproget.
Alle i familien ved at jeg smed p.pillerne i november måned og de ved at jeg ville bliver lykkelig hvis der snart skete noget, men de fatter åbenbart ikke at jeg ikke ville skjule det for nogen så hvorfor pokker bliver de ved med at spørger. Det gør mig mega ked af det hver gang for jeg ville for fan... også gerne have at der snart skete noget men jeg kan desværre ikke trylle.
Det er bare mega belastende at folk ikke bare kan lade os gøre det i vores tempo. Vi skal jo nok fortælle dem, når der er gevinst...

Undskyld mig... Skulle lige af med noget galde...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad folk ikke forstår
  • #1   20. apr 2008 Jeg ved faktisk ikke hvad der er værst:
    --- Dem der hele tiden spørger om der ikke snart sker noget...
    eller
    --- Dem der siger at det kan tage lang tid at blive gravid og at det ikke er lang tid, siden november...

    Siden november er lang tid for mig og jeg ved godt at jeg ikke bare kan knipse og vupti så er jeg gravid men det hjælper sgu ikke på det dårlige humør at få dumme kommentar på det...

    *Det var dog et frygteligt humør jeg er i i dag...*


  • #2   20. apr 2008 Pernille ; Dejligt at man kan få lov at afreagere lidt herinde og specielt overfor nogen som forstår en bare en smule... NICE

  • #3   20. apr 2008 Hej forstår dig godt. der skulle desværre gå 3 år inden vores nr 1 kom og yderliger 4 år inden der var gevinst med nr 2. og min svigermor blev ved med at spøger om der ikke snart skete noget, så det er da noget af det værste folk kan blive ved med at spøger om.(Vi arbejde jo ligesom på sagen ikk') Håber det går hurtiger for dig. held og lykke


  • #4   21. apr 2008 Det er et ømt emne, og forstår godt du er vred, skuffet, ked, irriteret eller hvad det måtte være!!!!
    Det er også min frygt at folk skal reagere sådan, har en familie som i forvejen plager om flere børn.. Jeg stoppede med p-pillerne i oktober, og har bevidst valgt IKKE at fortælle det til nogen.. Jo, nogle af mine veninder ved det, men de ved selv hvordan det er, så der kommer ingen spydige kommentarer!!!
    Håber selvfølgelig på at der sker noget snart, men heldigvis er det største "pres" fra mig selv og mine egne tanker!!!
    Lykke til med det hele, håber du kan få forklaret familien/vennerne at det ikke hjælper dig at de bliver ved at spørge!!
    MVH


  • #5   21. apr 2008 Kan godt følge dig... har det på samme måde.. vi har prøvet siden januar sidste år, og det er stadig ikke lykkedes os endnu... smiley men kan se i bakspejlet nu at det væreste vi gjorde, da vi besluttede os at nu skulle det være, det var at fortælle det til familie og venner... for er ikke blevet spurgt om andet siden... og man bliver bare så ked af det og frustreret over det ikke bare vil lykkedes... og så gider man altså ikke mindes om det hele tiden...

Kommentér på:
Hvad folk ikke forstår

Annonce