{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.823 visninger | Oprettet:

A T
A T
Tilmeldt:
12. jan 2014
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115

Træt af svigerfamilien??? {{forumTopicSubject}}

Øv, hvor dr det træls at have en svigerfamilien som blander sig i ALT..

De blander sig i hvad vi bruger vores penge på, hvilket foder vi giver vores dyr, hvad vi køber af tøj til vores søn, hvordan vi indretter vores hjem, selv blander de sig i hvordan min far klare sig efter hans 3 blodpropper.

Problemet er bare at det er min kærestes stedfar, og min kærestes mor - men de ser næsten aldrig vores søn, spørger aldrig ind til ham, og de virker faktisk mest som om at de er ret ligeglad (hvilket ville passe mig udemærket), alligevel gør de som om at de ved alt om ham, ved hvad hans signaler betyder osv..

Jeg går snart amok!!!!!

Jeg er selvfølgelig sød og smilende over for dem, pg brokker mig ikke til min kæreste, for vil ikke skabe splid eller drama, men orker dem ikke mere, får helt ondt i maven når vi endeligt skal ud til dem, fordi jeg ikke goder hører på deres kommanderen og brok..

Også bliver min kærestes stedfar vildt sur over at han ikke bliver betegnet som bedstefar, men istedet ved navn..
Vi har altid i min familie kaldt mors forældre for bedste/bedstefar og fars familie for farmor/farfar.. Men nej nej, han vil være på tværs, og brokke sig over det hver gang, at de er farmor og Jørgen..

Min kæreste har godtaget at stedforældre/søskende bare tales ved navn, så kan stedfaderen bestemme det, eller er det op til os at bestemme hvad de forskellige er??
Kan ikke så godt acceptere hvis min far, skal være på titel med en person som ikke gider vores søn..

Hvad fanden gør man lige i sådan en situation??? smiley

Vil så gerne have et godt forhold til dem, men de ødelægger mere end de gavner


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træt af svigerfamilien???
  • #1   8. feb 2015 Det er jo op til jer hvad i kalder ham.. min bonus svigermor er da ked af ikke at blive kaldt farmor, men det er en titel der tilfalder min kærestes mor, og det er da forståeligt at hun synes det er træls, men i stedet er hun bonus farmor smiley

  • #2   9. feb 2015 i min verden der er stedforældre bedsteforældre.

    men sig dog fra over for svigerfamilien, det kan jo være at de ville respektere dig mere hvis du sagde fra over for dem og viste du havde rygrad


  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #3   9. feb 2015 Mor/far: har sagt faren gang, hvor de simpelthenblev så urimelige, hvilket resulterede i råben og skrigen, og At min kæreste nu ikke snakker med hans søster..

    Ved godt, det med bedsteforældre er individuelt, men er det ikke os som forældre der bør bestemme hvilken titel div. Personer får?


  • #4   9. feb 2015 altså så er man vel ude i at nogle folk ikke er værd at samle på smiley
    men man kan jo heller ikke bede kæresten om at droppe sin fam self

    det med titler bestemmer man helt selv.


  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #5   9. feb 2015 Mor/far: netop, sådanne typer mennesker ville jeg aldrig kunne acceptere i mit liv, men er tvunget til det, fordi det trods alt er min søns farmor, og min kærestes mor og stedfar.

    Har du en god løsning for hvordan man kan få det hele til at gå op i en højere enhed? Regner jo med at jeg skal være sammen med min kæreste resten af livet, og derfor ikke lige slipper af med dem foreløbig.


  • #6   9. feb 2015 hvad siger kæresten til alt dette?

  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #7   9. feb 2015 Han er totalt splittet, og tør ikke rigtigt sige fra over for sin familie, da de lever højt på drama, og elsker at tage op hvad der er sket før..

    Så syntes egentligt at det er rigtig synd, at jeg bare er så stik modsat


  • #8   9. feb 2015 jamen så må din kæreste til at blive lidt mere mand og sige fra.
    jeg har en kæreste som også har en familie som er lidt specielle og han siger fra over for dem. han har engang sagt at de alle var nogle spader at høre på til en familie fødselsdag og så tog han vores ting og den lille og skred. men han er stadigvæk gode venner med dem osv men han satte sig bare i respekt over for dem. og han er heller ikke bange for at sige til hans mor at nu skal hun altså blande sig uden om og lukke røven.


  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #9   9. feb 2015 Mor/far: ja tak, bare han gad mande sig op, og ellers er der jo ikke andet for end at jeg må gøre det, også må de blive sure, orker det bare okke nere

  • #10   9. feb 2015 altså hvis det er en ordentlig familie han har så bliver de ikke sure. det gør min sviger familie i hvert fald ikke når de bliver sat på plads af kæresten.

  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #11   9. feb 2015 Mor/far: de bliver med sikkerhed sure, og vil bærer nag de næste 100 år, det er også derfor jeg ikke har sagt noget, og bare smilt..

  • #12   9. feb 2015 Uha den kære svigerfamilie.. mit råd vil være at din mand og dig skal aftale hvad der er tilladt og hvad der ikke er tilladt. Og så melde klart og tydeligt ud til familien. Vi - min mand og jeg var alt for utydelig overfor min svigermor og det er bare skide svært at få kontrollen tilbage. Især når hun føler at det kun er hendes måde der der rigtig

  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #13   9. feb 2015 Kirstine: tak for svar..

    Tager en snak med min kæreste om det i aften, også må han slå i bordet.

    Jeg har slået i bordet ved min mor, også må han gøre det ved sin del..


Kommentér på:
Træt af svigerfamilien???

Annonce