{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

Henrik og Vibeke
Henrik og Vibeke
Tilmeldt:
18. jan 2013
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 139

Hjælp autostol {{forumTopicSubject}}

hej
vi har fået en autostol 0-18 kg i bilbxen, og stolen ser og virker fin osv. men det er som om lige meget hvordan jeg indstiller den i vores bil sidder vores søn dårligt i den, han er 6,5 md. og vejer 10,2 kg. han er pt bag ud vendt i denne stol, men han skubber sig forover, med hovedet, også selv om vi laver den så kaldte sove stilling i stolen. så nu overvejer jeg at han skal have en anden stol, men er dog bage for det bliver samme problem. han laver det med hovedt fordi han gerne vil bide i seler, m.m. tros vi spænder ham fast efter alle kunstens regler. hvad ville i forslå?
den der baby stol vi ellers have blev for lille:-( vores dreng er meget robust, og lang også så de små stole er noget møg. smiley
og har i forslag til andre stole, det skal helst være i mellem klassen prismæssigt, ikke fordi det har meget at sige men ved man kan få fine stole til omkring de 2000-2500. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp autostol
  • #1   6. jan 2015 Hm.. Min dreng gik fra baby stol til be safe izi. Men pga bil skift skiftede vi stolen ud også.
    Vi har købt en cybex sirona.. og det er det bedste jeg nogen sinde har gjord. Han sidder så godt.
    Han er 15 md. Og vi købte sirona stolen for 2 md siden...
    Elsker den..
    Han har mange dage i den endnu og den er bagud.
    (Han vejer 12.5kg og er 87 lang)


  • Ulla J
    Ulla J Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 4
    #2   8. jan 2015 Vores erfaring er, at hver af vores 2 børn sad forskelligt i det samme sæde, så vi endte i begge tilfælde med, at afprøve stolen inden køb, så vi sikrede os ikke at spilde penge på fejlkøb.

  • #3   8. jan 2015 Ulla, det Gør børn nemlig smiley og det er der rigtig mange der glemmer

Kommentér på:
Hjælp autostol

Annonce