{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

vildedyr bleer libero - kemi lugt {{forumTopicSubject}}

Godaften mødre

Vi har brugt libero gennem 3 år nu og har været fint tilfredse. De er svanemærket og det har vi vægtet højt. Desværre er vores tilfredshed forsvundet efter grim oplevelse med de nye vildedyr bleer som er kommet frem. Vores dunser langt væk af kemi og har fæl kemi lugt ved åbning af pakkerne og i de enkelte bleer.
Andre der har oplevet dette? Vi ønsker ikke at give vores barn dem på og skiftede derfor til änglemark. Har rettet henvendelse til Libero omkring vores oplevelser.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vildedyr bleer libero - kemi lugt
  • #1   14. dec 2014 At de er svanemærket betyder jo kun at de er sunde for miljøet. Og har intet med kemien i dem.at gøre smiley
    Forstået- der ER kemi i libero.
    Jeg ved at libero ikke er godkendt af astma og allergi forbundet.
    Jeg har en dreng som altid har reageret meget kraftigt på Libero bleer. Så vi skiftede og til Nr.3 gik jeg helt uden om. Selv.på hospitalet havde jeg egne bleer med smiley

    Personligt - Ja, vi har haft problemer med libero og deres tilsætningsstoffer! !
    Vi bruger Rema 1000 bleer, de er godkendt af astma og allergiforbundet,samt svanemærket. smiley


  • #3   15. dec 2014 Mio er meget følsam og libero er det eneste der virker på ham,

  • #4   16. dec 2014 Vi bruger rema smiley da de både er svanemærket og astma og allegi mærket smiley

Kommentér på:
vildedyr bleer libero - kemi lugt

Annonce