{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

annemette J
annemette J
Tilmeldt:
4. okt 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

menstruation ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har tidligere oprettet har et spørgsmål nu, jeg havde min menstruation sidste måned den 12 den dag tog jeg også en fortrydselspille et par timer efter begyndte jeg at bløde, har i forgårs haft menstruations lignene smerter men den er ikke kommet endnu. Som jeg selv kan regne mig frem til er jeg gået over tid med denne måneds menstruation eller ?
Tusind tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  menstruation ?
  • #1   17. okt 2014 En fortrydelsespille kan lave gevaldigt rav i en cyklus så det er ikke til at vide.

  • annemette J
    annemette J Tilmeldt:
    okt 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #2   17. okt 2014 Pernille det fik jeg også læst lidt om. Har bare de sidste par uger haft morgen kvalme hvor jeg havde lyst til at brække mig, samt at jeg ikke kan sove på maven længere som jeg ellers elsker og gør hver nat smiley tog omkring den 7 en graviditetstest som viste negativ måske fordi det var for tidligt at teste der.

  • MortilM
    MortilM Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Svar: 35
    #3   17. okt 2014 Den cyklus kan sagtens være helt hjernedød efter en fortrydelsespille.
    Men tag en test nu.. Er den negativ er du højest sandsynligt ikke gravid..


  • #4   18. okt 2014 Ville os bare bare en test nu og se. Det med kvalme kan jo os være lidt sygdom i kroppen, jeg har os haft kvalme forskellige tidspunkter på dagen og jeg er ikke gravid

Kommentér på:
menstruation ?

Annonce