{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.264 visninger | Oprettet:

Løse seler dræber :O/ {{forumTopicSubject}}

Var du klar over, at det ikke er nok, at købe en testvindende autostol og sætte den godt fast i bilen?

- hvis ikke også du sætter dit barn korrekt fast, er din dyrt indkøbte autostol spild af penge.

I de små stole kan barnet flyve ud og i de større stole kan maven bliver skåret op.

Er du i tvivl om, hvordan du skal sætte dit barn fast, så se med her: http://www.autostol.dk/blog/loese-seler-beregner/ - mere end 50% af forældrene fejlmontere deres barn, så der er god sandsynlighed for, at netop dit barn ikke sidder korrekt!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løse seler dræber :O/
  • #1   11. okt 2014 I mine øjne så er det logik.
    Vi spænder altid selen ud når vi tager den mindste ud af sin stol.
    For så kan vi spænde den rigtigt til når han kommer i igen.
    Det er aldrig ens Hvordan selen skal sidde, da der jo er forskel på hvilket tøj, jakke bukser osv. Han har på.

    Men når det er sagt. Kan jeg da egentlig godt se ideen i dit opslag. Ser/oplever selv folk med jævne mellemrum der er fløjtende ligeglade.
    Hvilket i mine øjne er meget skræmmende og egoistisk


  • #2   11. okt 2014 Har også altid løsnet selen når jeg tog mit barn ud, og spændt HELT ind når jeg satte ham i ugen.

    Derudover har jeg jævnligt tjekket at selve stolen også var fastspændt ordentligt, da stolen var monteret med bilens sele..


  • #3   11. okt 2014 Asc Nemlig - det er da tilladt at bruge den sunde fornuft

  • #4   14. okt 2014 Vi løsner ALTID selen når vi tager vores søn ud smiley og spænder helt til når han kommer i igen. Nu har vi desværre ingen bil mere men stolen sad i selebase smiley hvis vi har brugt den uden selebase har jeg altid taget stolen ud af bilen og sat den i igen når den skulle bruges smiley

  • Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #5   9. nov 2014 Du kan købe en testvinder.

    Men testvinderen kan og gør de fleste faktisk til en Køb Frarådes ude i egen bil, fordi de ikke anvender og/eller monterer den korrekt.


Kommentér på:
Løse seler dræber :O/

Annonce