{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.506 visninger | Oprettet:

Vinter udstyr :D HJÆLP PIGER {{forumTopicSubject}}

Ja nu kommer vinteren jo snart os i møde smiley
Jeg har brug for råd og vejledning ang overtøj til Rebekka (Hun er nu 16 mdr).
Hvor mange par vinterstøvler? Hvilken slags anbefaler i?
Hvor mange flyverdragter?
Vanter?
Huer, hvilken slags?

Det skal li siges at de er rigtigt meget ude ovre i vuggestuen..

andet???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinter udstyr :D HJÆLP PIGER
  • #1   16. aug 2014 7 par vinterstøvler
    18 flyverdragter
    4 par huer og vanter

    Arj spøg til side, et par støvler og en flyverdragt er rigeligt. ?? Vi købte to flyverdragter den vinter hvor C var i den alder og brugte kun den ene.

    Jeg har været rigtig glad for Ecco vinterstøvler og flyverdragter fra Nameit. Clara har aldrig været kold eller våd, og de er også rigtig meget ude.


  • #2   16. aug 2014 I år bliver det nok en dragt fra Pompdelux eller Didriksons. smiley Og støvler fra Ecco og Stups.

  • #3   16. aug 2014 Har altid haft to flyverdragter og to par støvler og det har aldrig været for meget smiley

    Ellers kan man jo tage en flyverdragt og et sæt skitøj (2 delt)


  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #4   17. aug 2014 Jeg har også altid haft 2 flyverdragter, har brugt Hummel og celavi. Er rigtig glade for begge to.

    Så har jeg haft et par Ecco støvler, og et par gummistøvler.

    Et sæt termotøj og regntøj.


  • #5   17. aug 2014 Af hue vil jeg helt klart anbefale en med hals på, så er man sikker på de dækker øre og at der er noget til at dække halsen, og den falder ikke af.

  • #6   17. aug 2014 Vi har 2 par vinterstøvler, 2 flyverdragter og 2 vinterjakker.
    Er om efteråret har vi en termodragt, softshell, 2 sæt regntøj og en fleecetrøje..

    Af vinterstøvler har vi altid kun haft Angulus tec modeller og dem er vi så glade for og har ikke lyst til andet end dem. Aldrig nogen siden en våd eller kold fod påtrykt af sne og vand i store mængder. De er af læder og med uld inden i. Prisen er i den høje ende. Men det er kvalitet og de er flotte og som nye at se på påtrods af at de bliver brugt hver dag i vinterhalvåret.
    Flyverdragter er vi til Reima de er så lækre og super gode. Egentlig har vi 4 Stk. Til denne sæson fordi han både kan passe str. 92 og 98. Så både de 2 nye og dem fra sidste år. Reima er normalt til stor i størrelsen.
    Vinterjakker har vi en mini rodini og en hummel med pels.. det skifter lidt hvilken vi køber. Vi har haft fra Mini A ture også og de er også rigtig gode.

    Grunden til at vi har 2 af hvert af vintertøj er at det skal nå og tørre til næste dag ellers med mindre man bruger tørretumbler men det har det ikke godt af. Så vi har 2 af hvert. Vinterstøvler er fordi så er der et par til mere pæn og et par til dagpleje


  • #7   17. aug 2014 Af huer er elefanthuer at fortrækker da den beskytter halsen mod vinden. Vi bruger luffer. Handsker med 5 fingre er bandlyst herhjemme smiley en finger i hvert hul er for bøvlet og træls sys Leander.. hihi

  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #8   17. aug 2014 Vi bruger en halse-disse, og så en hue.

  • #9   17. aug 2014 Et sæt af hver hat være nok ind til nu

    Men nu hun startet i BH tror jeg vi skal have to så vi også har en her hjemme så man ikk skal huske og få den med om morgen osv støvler blir kun et par da hun skal bruge speciale pga hendes fødder det sidste par kostede 899 så det lidt dyrt,

    Men af hue har vi et par stykker og altid kun elefant huer for vinden mod halsen og så sidder de bare bedre...

    Flyver dragt var ønskebørn og ved faktisk ikk hvad mærke men den var god varm og hun var alting våd eller kold.

    Vanter er endnu ikk lykkes os og give hende på hun hiver dem af....


Kommentér på:
Vinter udstyr :D HJÆLP PIGER

Annonce