{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.344 visninger | Oprettet:

Pusleplads på vaskemaskine {{forumTopicSubject}}

Hej piger
Overvejer lidt om vi skulle lave puslepladsen oven på vaskemaskinen, til at starte med ind til vi finder et puslebord. Det vi helst vil have koster 3000 kr og efter en meget uventet meget høj regning, som først er betalt af når baby kommer, vil vi først købe puslebord når vi får de første børnepenge i januar.

Kan man godt have pusleplads oven på vaskemaskinen, hvis man ikke pusler under centerfugeringen (hvor maskinen ryster)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pusleplads på vaskemaskine
  • #1   11. aug 2014 Nej det ville jeg absolut ikke.

  • #2   11. aug 2014 Begrundelse?

  • #3   11. aug 2014 det kan man sagtens:) vi har pusle kommode på hendes værelse og hynde på vaskemaskinen, og vi bruger hynden på vaskemaskinen mest, dejlig praktisk håndvasken er tæt ved og nemt lige at ligge hende over på maskinen når hun har været i bad;)

  • #4   11. aug 2014 Mor til erika og stella: det var nemlig også det jeg tænkte, altså i sær når han har været i bad så vil det jo være praktisk. Det er jo kun når maskinen er i brug jeg ikke vil bruge den.

  • #5   11. aug 2014 det super praktisk kan ikke se hvorfor man ikke skulle kunne det:) min nabo bruger også kun vaske maskinen:) gør i bare det smiley

  • #6   11. aug 2014 Tak smiley

  • #7   11. aug 2014 Fordi baby ikke kan vente på at maskinen er færdig med centrifugere med at blive skiftet, og jeg ville ikke lægge mit spædbarn på en vaskemaskine der er igang.

  • #8   11. aug 2014 Nej der vil jeg selvfølgelig pusle et andet sted. Skal han pusles så skal han pusles men altså det er jo max 3-4 timer sådan hver anden til tredje dag. Så der skulle det være muligt lige at pusle et andet sted hvis han skal det.

  • #9   11. aug 2014 Men hvorfor så ikke bare gøre det et andet sted til at starte med? smiley

  • #10   11. aug 2014 Fordi det andet sted vil blive på et håndklæde eller lignende i sofaen, eller sengen indtil vi har råd til den puslekommode vi gerne vil have.

  • #11   11. aug 2014 Hvis ikke vi finder den brugt, som vi også leder efter. Vi kigger dog også efter andre puslekommoder, som er billigere, min kæreste går bare meget op i kvaliteten.

  • anonym
    anonym Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 39
    #12   11. aug 2014 Vi havde puslebord på datterens værelse og puslepude oven på vaskemaskinen på badeværelset og det endte faktisk med det kun var badeværelset vi brugte fordi det var nemmere når vandet var lige ved siden af. Jeg husker ikke vi havde problemer med at pusletiden faldt sammen med tøjvask, og hvis det nu gør så som du selv siger så tager man bare puslepuden et andet sted hen

  • #13   11. aug 2014 Selvfølgelig kan man det. Og hvis du er så heldig at have en maskine der kan pauses, så er det altid muligt at skifte. smiley

  • #14   11. aug 2014 Mia: der er en pause knap i hvert fald, men har faktisk ikke prøvet den, maskinen er også kun 2 måneder.

  • #15   11. aug 2014 Ja kvalitet koster men syntes vores fra ønskebørn er meget godt og billigt vi har brugt det i tre år nu og det kan ikk ses ..

    Link
    http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/moebler/pusleborde/bino-basic-puslebord-/c-23/c-112/p-12977


  • #16   11. aug 2014 Selvfølgelig kan du bruge vaskemaskinen til at starte med, herre gud, for at man lige skal flytte hynden en gang imellem, det er der da ingen problemer i! smiley

  • #17   12. aug 2014 Vi har også brugt vaskemaskinen smiley det gik ganske fint smiley og da han blev ældre sys han det var herresjovt at skulle op på den, når den var tændt smiley



  • #18   12. aug 2014 Mor til Emma: ja den er fin den i har, men slet ikke sådan en vi leder efter, men en kommode, med skuffer, hvor vi kan have tøj i.

  • #19   12. aug 2014 Det var også bare for vise de fås billigere og evt kun det være en mulighed til i har sparet op til det i vil have,

    I ønskebørn kan man afdrage ind til man har født vi købte alt derude og det fik lov og stå der til jeg havde født af gav vi 500kr hver 14dag og rest beløbet var 2500kr de skulle så betales da vi hentede det hele, så mærker man det ikk så hårdt,..



  • #20   12. aug 2014 Mor til Emma: det er også en fint forslag. Men ikke noget vi ønsker, når nu man kan bruge vaskemaskinen. Som sagt fik vi en stor regning som først er betalt af når baby kommer, og vi har derfor ikke lige penge til andet, så det er heller ikke en mulighed at afbetale på det.
    Vi ved der er andre møbler vi kan købe, og dem kigger vi også på, samt vi kigger brugt. Men vi ønsker ikke at købe noget der skal ud et par måneder senere.


  • 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 39
    #21   12. aug 2014 Jeg har selv overvejet det, til den tid smiley for ellers skal vi også pusle på værelset og synes det hører til på toilettet smiley men tænker lidt t højden er dum at stå ved? Har i andre oplevet dette smiley

  • #22   12. aug 2014 Jeg ville ikke Gøre det direkte oven på maskinen.
    Vi har tørretumbler og vaskemaskine ved siden af hinanden.
    Og vi har lavet en bordplade der hænger Ca 5 cm over maskinerne.

    Jeg har altid lært at vand og elektriske ting ikke bør kombineres.
    Hvis man får væltet noget vand eller andet.
    Og jeg ville ikke kunne se mig selv i øjnene hvis baby for stød


  • #23   12. aug 2014 hvorfor ikke bare købe en brugt puslebord til 100-200kr en til i har råd til det i vil have.

    men ja du kan da sagtens bruge vaskemaskinen. men måske bare ikke skide praktisk.


  • #24   12. aug 2014 Selvfølgelig kan man det.
    Vi har vaskemaskine på vores wc, og hat bordplade under med vask i. Min mand er elektrikker, så el stik sidder 2 m over gulvet.
    Vi har ingen rystelser i bordet når den centrifugere.
    Sjælen når sp er her, fx, tager jeg puslepude ind i stuen.
    Det gode ved at have den ved vaskemaskine er også at hvis hans tøj er ulækkert eller andet ryger det direkte i maskine, eller i vaskeskabet, eneste ulempe er at bade karet står på badeværelset. smiley men det er kun 12 m fra hinanden ;-P



  • #25   12. aug 2014 Mor/far til Loui: vi har kigget efter brugt som jeg også tidligere har skrevet. Men der er ikke rigtig noget her hvor vi bor. Altså min kæreste har et krav om at det skal være ordenligt det vi køber, så vi gider heller ikke købe noget skrammel der skal smides ud senere, hvis vi i to måneder kan bruge vaskemaskinen, til vi har råd til den vi gerne vil have, eller noget der er lige så godt.

    Nu er der så mange der har sagt at vaskemaskinen fungere rigtig godt for dem, så det er den løsning vi er kommet frem til.


  • #27   12. aug 2014 Fru Jensen: det er rigtigt. Min kæreste er dog 2 meter så at pusle på gulvet vil være hårdt for hans ryg. Men baby vil også skulle trille langt for at falde fra vores vaskemaskine da vi har vask ned ved siden af, hvor der er en bordplade omkring.

  • 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #28   12. aug 2014 Min ekskæreste og jeg købte i sin tid et fancy dyrt puslebord, som stod på Williams værelse! Blev det brugt? Næh... Max 10 gange i hvert fald smiley
    Det var bare meget nemmere alle mulige andre steder, vi brugte mest bare gulvet på puslepuden eller på badeværelset (et langt bord)


Kommentér på:
Pusleplads på vaskemaskine

Annonce