{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Mens for 3 gang {{forumTopicSubject}}

Ved godt i ikke er læger eller noget men vil lige prøve at høre alligevel. smiley

Jeg har pct og vi fik hjælp til at få Hjalte, da min mens udeblev efter p pille stop. Jeg har så siden vi har fået Hjalte haft det stort set hver måned, kun lige med et par dages forsinkelse. Jeg fik det så den 15 dec. Og det varede indtil start jan. Det stoppede så og efter en uge fik jeg det så igen. Havde det denne gang i ca en uge, og der gik så godt en uge og nu har jeg sku fået det igen !!

Jeg har været rigtig stresset den sidste tid vi flyttede den 15 dec og der har været jul, og det har ikke kørt særlig godt med Hjalte i børnehaven så har haft rigtig meget at tænke på. Men er der nogle af jer der har prøvet det før ?? Ved jo ikke om det kan være mit Pco eller hvad det er, men bliver da lidt nervøs..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mens for 3 gang
  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #1   30. jan 2014 jeg har os blødningsforstyrrelse fra jeg fødte og så til nuu hvor det samet sig en stor klump i livmorhalsen så det ikke kan komme ud men snak med din læge hvis det bliver ved jeg har måtte i gennem mange forskellige ting både spiral p.piller og ting til tomme livmoren udskrabninger mm nu håber jeg at de mandag siger ja til fjerne den så jeg kan få et normalt liv igen

  • #2   30. jan 2014 Okay lyder godt nok ikke godt, håber se fjerner den for dig så smiley mit har heldigvis kun været sådan i denne måned. Men ringer lige til lægen imorgen.

Kommentér på:
Mens for 3 gang

Annonce