{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Lærkes lille arm - avav {{forumTopicSubject}}

Mors lille Lærke er kommet til skade

Imorges da vi lå i sengen, holdt jeg hende i hænderne, mens hund stod på min mave... pludeslig siger det knæk knæk knæk i Lærkes håndled og hun sætter i skrig... og det fortsætter bare ,der er slet ikke noget derer sjovt eller noget der kan gøres... hun græder bare... jeg forsøger og skifte hende, hvilket plejer og gøre hende glad, men da jeg vil give hedne trøje på, græder hun endnu mere, da jeg tager fat i hendes arm.. - åhr, hun har ondt

jeg går ned og laver noget mad, for måske det hjælper, men hverken øllebrød eller havregrød var noget hun gad og spise. til sidst ringer jeg til vagtlægen, for kan ikke holde ud og se hende så ked af det (normalt smiler hun konstant, så er slet ikke vant til dette).

Vagtlægen siger så den lige skal rykkes på plads, men det er svært og forklare over tlf så sender os op på skadestuen/vagtlægekonsultationen for at få det gjort. der sidder vi så og venter en times tid og stile og roligt begynder Lærke og bruge sin arm og har faktisk ikke ondt i den, TYPISK. nå, men vi vælger lige og få det tjekket for en sikkerheds skyld og da vi bliver kaldt ind smiler og griner Lærke bare til lægen, hvor er det typisk. Men lægen mærke lige lidt alligevel og konstatere dog også hun stadig er lidt øm og det nok er en lille forstuvning... - øvøv
Så vi skal ikke lige holde i arme og hænder de næste par dage..

og ja, hun er bare så pylret og kan ikke ligge slev eller noget som helst. hun er slet ikke sig selv... håber hun bliver mors lille glade prinsesse imorgen igen, når hun lige har fået sovet natten igennem...!

lige lidt pylder herfra en mor med en dårlig fornemmelse i maven...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lærkes lille arm - avav
Kommentér på:
Lærkes lille arm - avav

Annonce