{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.336 visninger | Oprettet:

Fødselsdag i dagplejen {{forumTopicSubject}}

Min datter har fødselsdag i næste uge, hun fylder 2 år. Jeg har taget en fridag, men tænker om jeg skal tage med hende over i dagplejen og tage en kage med eller hvad plejer man at gøre? Er helt ideforladt, så fortæl gerne hvordan I har holdt jeres barns fødselsdag da de gik i dagpleje/vuggestue smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødselsdag i dagplejen
  • #2   11. dec 2013 Jeg mener kage slik osv er total no go i dp og vuggestue...

    Jeg har lavet frugt pindsvin, og andet lækkert sund slik.
    Har også haft hjemme og det var ganske enkelt ikke total bombet. Men super hyggeligt
    .har du spurgt i dp hvad hun anbefaler ?
    Min datter startede i dp og der måtte du ikke selv have med og ej Heller i den vuggestue hun rykkede til.

    I min søns vuggestue måtte man gerne have med. Men ikke kage eller slik.
    Min søn er fx 10 mrd når han starter og der vil jeg gerne have lov at bestemme om han skal have slik kager osv. Og det er svært hvis de andre får og så skulle undlade et barn. Det gør man ofre ikke. Og jeg ville ærligt blive tosset. .jeg er bestemt ikke fanatisk men jeg vil klart selv bestemme. Og er jeg sikker på andre også vil smiley

    Når det er sagt. Så stort tillykke med din datter smiley


  • #3   11. dec 2013 Nu var det ikke en diskussion omkring slik og kage jeg ville ind på, men blot høre hvordan folk har holdt fødselsdagen når barnet har den alder og går i dagpleje (eller vuggestue..)

    Men selvfølgelig også en mulighed at have besøg af børnene hjemme hos os selv, så må jeg bare lige medregne ekstra oprydning efterfølgende smiley


  • #4   11. dec 2013 Axl fyldte 2 den 6 december, jeg havde lavet en lille guffe pose til hvert barn med 1 figenstang, 1 müslibar, en Clementine, en ostehaps og 2 små hjemmelavede trøfler i til hver. Derudover havde jeg bagt en 'bolle-mand' med flag og lys i.
    Vi afleverede ham ved 8 tiden som vi plejer og kørte igen. Det ville ikke fungere for os at være hos ham i dp, og vi ville ikke have dem hjem da vi lige havde fået Raz der.


  • #6   11. dec 2013 Jeg var med Emma inde i VS.
    De fik boller med smør, og en pakke rosiner.
    Det var et hit ved dem


  • #7   11. dec 2013 Jeg havde bagt bitte små chokolade mænd - 1 til hver (også dagplejemor og hendes familie)…han var i dagpleje som normalt og da jeg afleverede hang der flag med hans navn på og så fik de vist lidt ekstra lækker frokost den dag - da jeg hentede ham havde han fået et par små gaver af dagplejemor smiley

  • #8   11. dec 2013 Mortil jeps smiley

  • #9   11. dec 2013 Tak for jeres idéer. Jeg synes jo bare frugt er lidt kedeligt, fordi det får de hver dag i dagplejen. Men jeg kan sagtens lave en lækker kage uden tilsat sukker smiley Vores dagpleje er privat, så ingen mærkelige regler om, at vi ikke må have noget med, heller ikke om hun må køre herud med børnene smiley Og god idé også med en lille godtepose til alle børnene.

    Jeg tror vi tager derud og holder det i et par timer og så tager jeg fødselsdagsbarnet med hjem når det passer med lur smiley


  • #10   11. dec 2013 Willas har fødselsdag på lørdag hvor han også bliver 2 ... Han holder fødselsdag i dp'en på fredag - hvor jeg har købt en lækker liter jordbær is og vafler til - simpelthen fordi willas elsker is ! Og hvis ik han skal ha det han bedst kan li på sin fødselsdag, hvornår skal han så ? smiley


  • #11   12. dec 2013 Jeg lavede en bolle kage kone og tog det med op til dagplejen dog ikk på hendes fødselsdag jeg ventede til den dag hvor de alle er i legestue så der var lidt flere der kunne få noget

    Også lavede krg et frugt fad med div årstider frugt.


Kommentér på:
Fødselsdag i dagplejen

Annonce