{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.593 visninger | Oprettet:

Er det normalt. {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Sophia 1 år. (Født 2 1/2 måned for tidligt )

Hun kravler ikke endnu, men er begyndt at kunne komme op på knæene.

Hun er bare så umulig når hun skal skiftes. - jeg må få far til at holde hende, ellers får jeg aldrig ble på hende.

Jeg kan en Sjælden gang imellem få hende til at fokusere på noget andet, så hun ligger stille.
Men for det meste må far simpelthen holde hende, så jeg lyn hurtigt kan få bleen på.
Og hun bliver jo stik tosset, når hun bliver "holdt nede"


Også omkring sengetid har vi samme problem.
Hun kan bare ikke ligge stille.
Det er lige meget om jeg synger, nusser, putter what ever.
Hun vil bare op og side.
Og det tager jo en evighed før det er ro på hende - og jeg må ikke forlade rummet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det normalt.
  • #1   14. apr 2013 jeg kan huske fra jeg arbejdede i vuggestue, at der lige kommer en periode hvor alt andet er mere spændende og det at ligge stille imens man bliver skiftet er en stor udfordring.

    Så jeg vil sige det er normalt med den erfaring jeg har.


  • #2   14. apr 2013 Det er vist meget normalt at udviklingen passer bedre med termin end fødsels når de kommer for tidligt..
    Og ang skiftning så var min datter nøjagtigt på samme måde omkring 1 års alderen, kroppen havde simpelthen for travlt til det der ble skifteri, og hun skal stadig helst underholdes hele tiden, hun gider ikke ligge der og hun er snart 2 år.. Men frustrerende især når de har lavet stort


  • #3   14. apr 2013 jeg husker da Papaya var omkring 9 mdr, der var hun umulig at skifte og skreg og sparkede og var helt rød af raseri i ansigtet. det var en udfordring at skifte hende for det var svært og skulle helst hurtig på med bleen så godt jeg kunne.
    tror det er normalt ved for tidligt fødte børn med udviklingen. jeg har ingen erfaring selv, men min venindes for tidligt fødte datter var meget bagud med det motoriske som at gå og kravle men hun havde et flot sprog tidligt. selvom hun er en. lille stille pige.


  • #4   14. apr 2013 Min søn har hadet bleskift siden han var omkring 8 mdr. Han er nu 21mdr og slår, sparker, spytter, skriger og græder imens.
    Han skal holdes nede fysisk ogv hvert skift er et overgreb.


    Jeg glæder mig til når bleen ryger!!!


  • #5   14. apr 2013 Lyder ikke godt ACS.

    Frygter også at bleskift bliver til noget hun frygter.
    Nu er det "jo bare" fordi hun har krudt i røven.

    Men når vi bliver nød til at holde hende, bliver hun jo vildt hysterisk.


  • #6   14. apr 2013 Vito er meget stærk og nogle gange er det svært, men der skal bare gøres jo.

    Jeg er rigtig ked af at han hader det sådan. På alle andre områder gør vi tingene sammen uden tvang, men bleskiftet har jeg efterhånden droppet helt.. heldigvis er han snart så stor at det bliver ligegyldigt!


  • #8   15. apr 2013 Hvordan er jeres børn der ikke bryder sig om bleskiftet derhjemme i institution?

    Jeg ville prøve om man kan gøre det til noget rart for hende, grine med hende, synge osv... For ellers bliver det ikke sjovt fremover


  • #9   15. apr 2013 min søn kravlede aldrig, han gik fra at møve sig frem til at gå da han var 10 mdr smiley

  • #10   15. apr 2013 Vito bruger bukseble, men vil ikke have den på. han hiver og flår i den, og river sig til blods på lænden af og til.

    han har dog endnu ikke afføring på toilettet, så han slipper ikke for den desværre smiley


Kommentér på:
Er det normalt.

Annonce