{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.091 visninger | Oprettet:

HVAD kan man gør!!!!! MEGET Beskidt !!! {{forumTopicSubject}}




Heej . Nogen som ved hvad man skal gør !!
Vi kommer lige fra og havde afleveret et barn i et hjem hvor det rent ud sagt LIGNER noget som ikk er blevet ryddet op i over 1 år !!! Hvad helved skal man gør !! Det er da ikk sundt for et barn ??
Barnet kan ikk være på sit værelse for ROD , Stuen var rode og store sorte pletter på gulvet . Køkkenet Flyder med gammel mad .. EJ Ved ikk hvad jeg skal skrive .. Er så mundlam det kan overhoved ikk beskrives!!!!!

Some one help .. PLEASE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVAD kan man gør!!!!! MEGET Beskidt !!!
  • #1   9. dec 2012 Hvis det er et sted hvor du/I kender familien, så tror ejg at jeg ville ligge mærke til om det er sådan altid, eller om der måske havde været julefrokost igår og de ikke havde fået ryddet op.


  • #2   9. dec 2012 helene .. Det er faktisk min kærestes datters mor !!
    - For et 1 siden ca boede hun et andet sted og der skulle vi ud med hende en gang .. og ikk mere da hun ville hente selv ! der var lige så beskidt det helt sygt .. jeg gå i bad her om to min .. Da jeg ikk kan holde ud jeg har været så et beskidt sted .. Det er helt vildt ... er virkelig mundlam overvejer bare og hente pigen igen .. det skær i mit hjerte at det ser sådan ud !! smiley ..

    Der har ikk været julefrokost . det er ikk noget som lige er kommet .. tro mig .. har set hvordan det ser ud nå det lige er kommet men det er det her ikk madrester med muk på kommer ikk for en uge siden ..


    marlene .. bare for og vide lidt .. hvad jeg ska ringe til ..


  • #4   9. dec 2012 Jeg ville kontakte kommunen og så ville jeg gå i amtet med henblik på at få pige hjem og bo.

    hos amtet skal man søge om at få bopæl på barnet
    man skal så vidt jeg ved kontakte børn og unge forvaltningen tror jeg det hedder, men er ikk helt sikker


  • #5   9. dec 2012 Ja nemlig .. Men brikkerne falder bare meget bedre på plads nu hvorfor hun vil hente hende hele tiden !!

    Ringer omgående i morgen . Jamen han kan ikk gør noget beholder vi pigen så ser de det som kidnapning ! smiley


  • #6   9. dec 2012 Det skær bare så LANGT ind i mit hjerte at pigen skal bo sådan .. Det fandme ikk underligt hun er så fustrert .. smiley .. Ved mor må man alt lad ting ligge på gulvet spise en skål bum .. ( PIGEN ER 2) ..
    og ved os INGEN BUM og her er der regler !!


  • #7   9. dec 2012
    min mening .. Hun magter kun sig selv !!

    Pigen går med sommertøj . nu i SNE !! Dagplejen har spurgt 100gang om en vinter jakke kommer hun med en sommer jakke!!! Som hun har haft hele sommeren . Ja den er for stor men den er PISSE KOLD .. Først sko som er for små nu de for stor så pigen ikk kan løbe rundt i dem .. Jamen kan blive ved ..
    Det skær mit hjerte så dybt det helt vildt siger man noget jamen det ville hun gør noget ved sker ikk EN SKID lige ud sagt ..

    Kan slet ikk magte mere og se det har sagt til dagplejen hvad jeg oplever ..
    der sker ikk EN SKID . hun siger hele tiden det ikk noget jeg kan indberette det noget jeg ikk kan indberette ! x(

    DET FOR let og blive forældre men man skal fandme også gør sig fortjent til og kalde sig det !! :'/


  • #8   9. dec 2012 Først vil faren gøre klogt i at kontakte amtet.
    Du kan kontakte kommunen ang din bekymring. Du skal lave en underrretningen hos børn og unge udvalget og ellers plejer de er at være søde til at viderebringe en til det rette sted. Så kan vi håbe for fennikel piges skyld at kommunen reagere hurtigt.
    I kan ikke tilbyde moren at have pigen i en længere periode - så hun måske kan få styr på hjemmet eller tilbyde at hjælpe hende... Tænker sådan for at gøre noget for pigen. Men forstår godt dit hjerte gør ondt ed at opleve sådan noget...

    Ønsker at det ordner sig hurtigt smiley


  • #9   9. dec 2012 Altså dp har altså også pligt til at underrette kommunen hvis hun mener at et barn trivsel og omsorgsperson ikk tager sig af hende...

  • #10   9. dec 2012 Dp moren skal faktisk også underrette hvis barnet ikk har tøj til de forskellige års tider, og hvis det er så beskidt hos moren må barnets tøj jo også være laset/beskidt og det skal dp moren også underrette!!!!!!

    Stakkels lille pige


  • Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #11   9. dec 2012 Hun er psykisk syg ikke? Ikke at det skal være en undskyldning men.... kan hjælpe med at få overværet samvær o.lign.e ller det der er værre

  • Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #12   9. dec 2012 Og jo DP HAR PLIGT til at indberette de ting hun selv opleverom feks sommertøj i vintervejr osv. Det indberettes til kommunen, til Børn og Unge udvalget så vidt jeg ved. Pige har sin egen sagsbehandler der

    Faktisk har I også selv indberetninspligt.

    Sagbehandlerens navn og mail samt tlf kan oplyses via pigens CPR nr. ved en opringning til kommunen.


  • #13   10. dec 2012 Stakkels pige,,, MEN MEN også stakkels mor, hvis hun er psykisk syg og måske allerede har taget kontaktet til kommunen ang hjælp?
    Jeg boede selv hos min mor, og hun var syg, dog fik hun rengøringshjælp ect. for at beholde hendes børn. Synes man er UTROLIG hurtig til at dømme andre mennesker..
    Selvom min mor ikke magtede det, så kom der hjælp (endda også hjælp til at få os (børn) op og morgen og i skole ect. MEN i har ALTID indberetningspligt. uanset om det er barnets far eller stedmor eller en ven der har set det, for hvis hun nu har indberettet det selv, men ikke er blevet taget seriøst så kunne i være en hjælp til at få sat skub i sagen. (nu ved jeg som sagt ikke om hun selv har råbt om hjælp) men synes i skal indberette det, så pigens mor kan få hjælp. Håber det bedste, både for pigen men også for hendes mor..


  • #14   10. dec 2012 Bare så vi har det på det rene .. jeg har ikk sagt hun er psykisk syg .
    Magte( dovenskab) kan enlig ikk udtale mig .. ved bare hun ikk gør som barnet har brug for ..

    Og valgte i går da hun snakke med min faren i mobil oh give mig trusler om hun ville komme og slå mig ihjel .. den kan jeg så ikk tag seriøst . Hun fik og vide hun kommer bare døren er åben men hun sku nok tag og tænke sig om da det ville gå ud over hendes datter..

    Svar lige jer nå jeg kommer til en computer .


  • #15   10. dec 2012 Bare mig . Vil være enig at når man begynder at true( nu kendt jeg en som tit var op og slås med andre og personen fik også advarsel om at stoppede hun ikke, så ville barnet blive taget fra hende). Men jeg synes ikke rigtig at vi kan udtale os, for vi kender ikke situationen , men er det slemt så gå til kommunen med det. Vi kan alligevel ikke hjælpe herinde,. Kun gøre os kloge og bedreviden på hvorfor hun er som hun er. Men jeg tror måske at der er sket noget i hendes liv som gør at hun ikke kan overskue det. Måske er der sket noget som i/din mand ikke kender til.- ?

    Men hvis det bare er rent ''dovenskab, ikke gider ligesom hvis jeg var en teenager og ikke gad tag opvasken'' Så forstår jeg godt din/jeres bekymring og jeg havde anmeldt det omgående til kommunen så barnet kunne komme et andet sted hen at være. Men det er absolut kun mit syn på sagen. Vi er forskellige mennesker og har hver vores opfattelse af tingene:) Glædelig jul til jer herinde smiley


  • Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #16   10. dec 2012 Bare Mig

    Sansynligheden for at hun er psykisk syg ligger over 50% ud fra den beskrivelse du har givet. MEN kun hun kan afgøre om I og DP skal have det at vide hvis hun er psykisk syg. der er flere alarmklokker der ringer hos mig og jeg møder psykisk syge i hverdagen på arbejdet. mange af dem er misbrugere.

    Hjemmet er enormt beskidt
    der ligger muggen mad over det hele
    Datteren kan gøre hvad hun vil.
    datteren får sommertøj på om vinteren.
    Hvorfor insisterer hun altid på at hente og bringe selv?


    Hun må være klar over hjemmet er i en ret sørgelig forfatning siden hun selv henter datteren hos jer - pånær her til sidst. Så når nu hun IKKE bruger energi på ovennævnte. Der lader ikke til at være penge til LIVSNØDVENDIGE TING som mad og tøj. Så er kan man stille sig det spørgsmål

    Hvad bruger hun så penge på?
    Hvad bruger hun så sin energi til?
    Hvorfor måtte I køre til hende med datteren denne gang?
    Hvorfor truer hun med mord istedet for at tage det mere roligt?

    Uden at vide hvad optakten til mordtruslen var, så vil jeg vove den påstand at en mordtrussel er afvigende adfærd.

    Sidst men ikke mindst så vil misbrugere feks. helst ikke have besøg. Sæt nu misbruget blev opdaget.


  • #17   10. dec 2012 Maria .. Jeg sys det plat Trusler .. Hun ved jeg er total ligeglad med dem .. Nej i kender ikk alt hvad der sket .. men ved hun er PISSE jaloux over jeg er sammen med faren og stadig er vild med ham 2 år efter .. Men er også lige glad med alt det jeg tænker KUN på pigen ..

    ja nemlig .. Men jeg mangler bare råd og viden om hvad jeg kan gør .. VED jeg skal indberette bare svært nå dagplejen siger der ikk er noget og indberette .. Og hun siger til mig man af de andre ting som der galt at det heller ikk kan ..


  • #18   10. dec 2012 lena ..

    Kan sagtens forstå hvad de mener .. Jeg vil bare ikk sige hun er og kan ikk udtale mig hvor vidt hun er syg eller ej ..
    Jeg tænker kun på dattern . Er rent ud sagt DØ HAMMERNE ligeglad med hvad hun laver og fortag sig . jeg kan bare ikk se hvad helved der sker oppe i ens hoved at man
    1 . bor i ROD . ( JEG kan slet slet ikk magte rod , Bliver mega stresset )
    2 . gå i byen og ikk bruge penge på sin datters tøj og vel ( Fatter slet ikk . )
    3 . Begynde med at true mig . Det fatter jeg ik .. Hvorfor ikk bruge energi på og rydde op eller lege med sin datter i stedet for og true .. Havde jeg det på skrift var jeg for længst ved politiet . Gider ikk sådan noget latterligt noget .. for kan ikk tag det seriøst OVERHOVED .. Men igen hun ringet og flippet ud på min kæreste ..


  • Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #19   10. dec 2012 Bare Mig

    DP har tavshedspligt. Hendes svar kan udspringe deraf. Hun kan sagtens have lavet op til flere indberetninger. Tøj som ikke passer til årstiden skal hun indberette.

    Men underret pigens sagsbehandler.



  • #20   10. dec 2012 Lena .. Ja nu du siger det så ved jeg sku ikk lige hvor meget hun holder den .. MÅ jeg sige .. Jeg tør ikk sige noget til hende mere .. Så det sagt ..

    Hvordan finder jeg ud af det .. Kan jeg underrette pigens sagsbehandler !

    Mener du med udspring. Forstå ikk .. smiley


  • Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #21   10. dec 2012 Bare Mig

    Det hun gør og ikke gør kan bruges hvis der kommer en forældreretssag ud af det. I den forbindelse kan en evt psykisk diagnose også anvendes.

    Og det du skriver her til sidst. Jamen det er jo netop DET der kunne være godt at komme til bunds i uanset hvad pokker det er. I har ikke krav på at få noget at vide - og det er sådan set også sagen fuldstændigt uvedkommende.Men når Kommunen skal inddrages, så er det godt. De både kan og VIL tage hvad det end er af diagnose med i betragtning.

    sagt på en anden måde, så er det ikke jer, men de offentlige instanser der kan og skal bruge sådanne oplysninger i deres vurdering af hendes egenthed som mor.


  • #22   10. dec 2012 Jeg har taget billeder af det tøj hun havde på i fredags . Sommertøj .. Beskrivelse

    en boddystoking, strømpe bukser & VIRKELIG tynde bukser ..
    En hummel sommer jakke ! smiley ..
    Bare for bevis på at hvad tøj vi fik hende i ..


  • Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #23   10. dec 2012 Ja, I kan godt underrette til hendes sagsbehandler. I skal blot oplyse hendes navn og personnummer så de kan finde rette vedkommende. Fortæl alt hvad I har oplevet - ALT.

    Det du skriver i det seneste indlæg er et tegn på at du er bange for hende. det siger immervæk noget om hende som person. Mordtrussel er afvigende adfærd. og den afvigende adfærd er resultatet af noget andet. Misbrug, psykisk sygdom eller begge dele. Et mere rationelt tænkende menneske ville ikke sige sådan noget.

    Udspring = resultat af...../Symptom på....

    HVIS det er et misbrug, så er fester en god anledning til slippe sig selv løs uden at skulle bruge energi på at skjule noget.

    Ja, jeg tror der et misbrug indblandet her. der vil jeg ikke lægge skjul på. Du skulle se nogle af de hjem vi kommer i. De starter altid i meget uhæderlig tilstand og bliver så langtsomt ændret til et mere hæderligt sted at være med hjælp fra hjemmeplejen eller socialpsykiatrien.


  • #24   10. dec 2012 Bare mig. Det er også plat at true... At hun er jaloux skal eddermame ikke gå udover barnet.. I dette her skal du selv vurdere om du skal ringe eller ikke. Det skal DP ikke beslutte for dig. Jeg indberettede engang en, og det gjorder jeg anonymt. Det skal lige siges at de IKKE spurgte til beviser. Jeg fortalt dem hvad jeg havde oplevet også tog de sig af det. smiley Du ringer til kommunen og fortæller du dem hvordan det hænger sammen også¨stiller de dig videre til rette vedkommende smiley Jeg fortalt kun navnet smiley ikke cpr. nummer.

  • #25   10. dec 2012 Okey .. hvad sket der efter indberetning !? ..
    Jeg er den eneste i min kommune som hedder hvad jeg hedder ..



  • #26   10. dec 2012 Men er også ligeglad. Ringer i morgen .. så må jeg se hvad der sker ..

  • #27   10. dec 2012 Bare mig. Hun blev kontaktet af kommunen, og hvad der videre skete, ved jeg ikke. Udover at de førte tilsyn der, og komme uanmeldt. Det kan jo være hvem som helst der har ringet og indberettet hende (selv en fremmede som postbudet eller andet),
    Jeg er rigtig glad for at se at du gør noget. for man kan bare ikke være ligeglad. det er umuligt.Jeg fortalt kun navnet på vedkommende og adresse.


  • #28   10. dec 2012 Okey .. Jeg ved vis de siger de kommer. Så VED JEG hun ville rydde lidt op.. Så jeg ville håbe de ville komme uanmeldt .. så de virkelig så det.
    Vis jeg skulle rydde det om (Som jeg havde lyst til ) Ville det tag mig OVER en uge for og komme til bund .. Vis jeg ikk opgiv fra starten som jeg nok ville ..



  • #29   10. dec 2012 Skal nok give et opdatering .. nå jeg har ringet.. Håber ikk der kommer noget i vejen som det gjorde i dag .. smiley .. har nemlig knæk i ryggen så jeg gøre ikk andet ind og sove og sove og nå min kæreste er hjemme skal han lige knække min ryg så jeg kan gå bare lidt .. smiley ..

  • Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 289
    #30   10. dec 2012 Rodet må ikke være sundhedssskadeligt. Hun vil ikke blive oplyst om hvem der har lavet indberetningen.


  • #31   10. dec 2012 Men er RIMLIG sikker på jeg ved hvem hun ringer OG SVINER til .. Mig eller min kæreste .. Nok mest min kæreste først og så bagefter truer med statsamtet og alt muligt IGEN ..

  • #32   11. dec 2012 Igen jeg er skide ligeglad med hende . Har sagt i stedet for og true stå min dør åben 24 -7 ..
    At hun bliver sur . Bare ærveligt. Sku hun tænke på noget før .


  • #33   11. dec 2012 Hmm har børn ikk en sagsbehandler ..
    Pigen er tilkoblet en fra kommunen & bliver en psykolog i feb .. !!!


  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #34   11. dec 2012 Har de fælles forældremyndighed.


  • #35   11. dec 2012 S S ..
    Jeps det har de ..


    Tidliger snakket jeg med en dame fra kommunen .. Børn og familie .. Og hun sagde at han skulle kontakte statsamtet og de sende ham så tilbage til komunen igen . Ringet så igen ..
    Fik vi helt spørgsmål vi skal stille dem .. Såå har de SELVFØLIG lukket !!!! Hvor latterligt er det ikk så i morgen igen .. er det bare ved mobil fra kl 10 af .. smiley ..
    OPGIVER Ikk ..

    Men angående min anmeldes ville hun sige at jeg skulle første for med min kæreste og gøre .. men skriver en anmeldes nu her så snart en kan hjælpe mig for er ordblind så der mange af ordene jeg sys der svært og skrive .. OG det skal forståes RIGTIGT ! smiley .. Så det bliver taget hånd om fra starten ..


  • s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #36   11. dec 2012 Hvis de har fælles forældremyndighed, kan han vel bare lade vær med at aflevere hende, næste gang i har hende.

  • #37   11. dec 2012 s s ..
    Nej kan han ikk .. Selv om de har .. kan ikk lige huske hvordan hun forklaret .. men nå han har sagt i statsamtet at næste gang han aflever og der er det rod . tag han pige med . Så må han men ellers ikk ..


Kommentér på:
HVAD kan man gør!!!!! MEGET Beskidt !!!

Annonce