{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barnevogn?
  • SnulleR
    SnulleR Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #1   19. nov 2012 der er den fordel at man ikke skal bruge kræfter når man skal dreje rundt med vognen - MEN, jeg har den erfaring at hvis der ikke er nok vægt i dem med drejehjul, så skaber de sig helt åndsvagt og vognen bliver umulig at køre med. ved ikke om jeg bare var uheldig, men jeg foretrækker selv en stor gammeldags barnevogn smiley

  • #3   19. nov 2012 Jeg har med drejehjul til begge mine og har aldrig oplevet problemer med dem, er glad for vi har valgt den vogn vi har da det har været en del lettere for mig med bækkenløsning at gå den lille tur med datteren til dagpleje uden at skulle løftøte og vride for at dreje som en alm. Her i huset var det også manden der faldt for dem med drejehjulene og var skeptisk i starten men blev utrolig hurtig glad for den smiley

  • #4   19. nov 2012 drejehjul er fine hvis du kun kører by, men ligeså snart man er på ujævn undrelag, kører det ikke ret godt, skal dog lige sige jeg har kun haft klapvogn med drejehjul, men jeg tænkre konceptet er det samme...

  • #6   19. nov 2012 Jeg har da tit haft vores med i skoven uden problemer??
    Syntes ikk den skaber sig på nogel måde de gange vi har været afsted med vores.


  • #8   19. nov 2012 Vi har drejehjul på vores klapvogn - en emmaljunga nitro city, den er jeg super glad for, men ville ikke vælge drejehjul på barnevogn, der er jeg glad for de almindelige "ikke dreje hjul"

  • #9   19. nov 2012 Jeg har en nitro City med citybag og den er super lækker at køre med, man kan snildt komme rundt i butikker og sådan og kan køres med en lillefinger..

Kommentér på:
Barnevogn?

Annonce