{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilbage
  • #1   16. nov 2012 Øhh nå?

  • #2   16. nov 2012 Det er ikke Maria. smiley

  • #3   16. nov 2012 Har slettet min gamle bruger pga en anden bruger som jeg ikke ved hvad hedder. Men personen har valgt at forfølge mig.... Andet kan jeg vist ikke sige...

  • #4   16. nov 2012 Har kun oprettet dette så dem som skrev i mit tidligere indlæg omkring at slette min bruger kan læse mit valg.... Kan ikke slette emnet igen før end i morgen. Men nej er langt fra for at få opmærksomhed.... Kan bare ikke lige finde alle dem som jeg skrev med tidligere....

    Så undskyld hvis det genere nogle personer....


  • #6   16. nov 2012 Tania:
    Ja jeg håber denne holder....:-)



  • #7   16. nov 2012 Kan godt forstå dig. Men tænjwr hvis hun "stalker " dig sådan så har hun nok læst dit andet indlæg og kan vel ikke undgå at vide det er dig udfra dette indlæg. Bare en tanke. Havde nok sekv valgt at informere om dette i pb til folk smiley

  • #8   16. nov 2012 Hun må som sådan gerne finde mig, denne gang er det bare en Tom profil med kun emner omkring min søn eller hvad man kan sige.... Så det vil hun ikke få meget ud af....

  • *RMHL*
    *RMHL* Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #9   16. nov 2012 Nu har jeg læst dit andet indlæg.

    Og er det ikke en smule dumt at skrive denne tråd ?

    Hvis personen som "førfølger" dig ser dette, og har set det andet er hun jo klar over du igen er på baby galleri, og har nu fundet dit navn ??

    Måske lidt dumt.



  • #10   16. nov 2012 Hun må som sagt selvom om hun finder mig, det rager hende en høst blomst hvad jeg skriver om min søn eller mig selv.... Der vil bare ikke komme billeder og tekst omkring min søn og hans to søskende.

  • #11   16. nov 2012 Jeg slettede som sådan min profil for at hun ikke kan klage over at jeg har lagt et billede ind af hendes børn osv.... Hvad jeg gør med mig selv og min søn kan hun jo være lige glad med....

    Håber dette giver mere mening eller hvad man kan sige...

    Er ting jeg er kommet frem til efter at have skrevet med nogle af jer herinde... At dette må være vejen frem.



  • *RMHL*
    *RMHL* Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #12   16. nov 2012 Så er jeg med:)

  • #13   16. nov 2012 Søde - pb mig hvad der sker !!

  • #14   16. nov 2012 Louise: er hermed sendt...:-)

    Hpstyle: det var godt... Var også lige lidt nemmere at skrive det mere uddybende.... Kunne jeg vist bare ikke lige overskue via mobilen....


  • #15   16. nov 2012 Jamen hvorfor så slette dig ig oprette en ny. Det er da nemmere bare at slette billeder så smiley men så har jeg misforstået smiley

  • #16   16. nov 2012 Tja det synes jeg så ikke...:-)

  • #18   16. nov 2012 Carina: og fordi jeg egentlig ikke ville være her mere, men efter at have snakket med manden kom jeg frem til at hun jo bare fik hvad hun ønskede ved at lade hende styre hvad jeg skal lave og gøre...

  • #20   16. nov 2012 Lykke
    Ja eller har en ven der er herinde hvad ved jeg... Hun har printet ca 30 sider ud om emner jeg har haft lavet omkring mig selv, min graviditet, min søn og manden 2 børn....

    Lene
    Den er slettet da jeg slettede min bruger... Tidligere tråd handlede bare om jeg ville slette min bruger da jeg bliver forfulgt at mandens x kone herinde. Hun har som skrevet oven over printet nogle emner ud jeg har skrevet. Ca halvdelen om mig selv og min søn de andre om nogle problemstillinger vi har haft omkring deres to børn som bor hos os.....
    Jeg aner ikke hvem der har printet dette ud da den bruger der er logget ind kan jeg ikke se navn på, men det er en person som kan skrive herinde også.....


  • #22   18. nov 2012 Har ikke været så meget herinde de sidste par uger, så har ikke lige set din tråd om at du ville slette dig. Men er glad for du valgte at blive, selvom det er med en ny profil. Du ville være savnet i gruppen hvis du helt havde slettet dig smiley

  • #23   18. nov 2012 Lene: ja jeg kan slet ikke sætte ord på hendes handling... Kan kun sige hun nu har ødelagt alt for sig selv mht kommunikation osv mellem hende og min mand. Men hun er ikke i stand til at tage ansvar for sine egne handlinger.... Samt min flinke facade pga børnene er helt væk og jeg skal aldrig holde hånden over hende over for børnene mere...

    Tanja: var også meget pga gruppen jeg valgte at komme tilbage. Nyder at skrive med jer skønne tøser om vores frække børn...:-)


  • #25   19. nov 2012 Så er bare total umoden og latterlig... Men det er jo hendes valg. Der er desværre kun to tabere og det er hendes børn da vi ikke kan acceptere at deres mor kommer i vores hus mere. Så de gange hun skal hente eller aflevere bøn her må hun blive i sin bil.

  • #26   20. nov 2012 Hvordan fandt I ud af hun havde printet alle de ting ud om dig?

  • #27   20. nov 2012 Hun mødte op i min mands butik og svinede mig til og smed det på bordet og skred...

  • #28   20. nov 2012 Ej hvor en underlig opførsel...

  • #29   21. nov 2012 Tror bare hun har rigtig svært ved at hendes to børn rent faktisk godt kan lide mig og at jeg også kan lide dem og bekymre mig om dem, gider bruge alt min tid på dem osv. Men hun har nærmest fra dag et forsøgt at ødelægge alt imellem min mand og jeg. Spredt en masse løgne osv. Så jeg har fra dag et sagt at hun har fortrudt sine handlinger så meget og hendes egne valg om at blive skilt, være utro og ikke ville have sine børn boende hos hende...

  • #30   21. nov 2012 Selvom hun har fortrudt, så hjælper det jo bare slet ikke med den opførsel og hvor er det synd for børnene med en mor der ikke kan finde ud af at opføre sig ordenligt smiley Hun skal da bare være glad for du er der for børnene og interesserer dig for dem..

  • #31   21. nov 2012 Var også bare mandens kommentar til hende omkring dette i en mail til hende. Pga hendes tidligere opførsel og måde at ringe konstant osv, er hun nemlig allerede for over et år siden blevet bedt om af statsforvaltningen kun at kontakte ham pr mail.

    Men ja hun ødelægger desværre enormt meget for sine børn med hendes opførsel. Da vi nu ikke ønsker at se hende i vores hus mere osv. Så de gange hun i forbindelse med ferie skal hente og aflevere her må hun vente i sin bil. Vi har fået afgørelse fra statsforvaltningen om at vi ikke skal levere det mindste tøj over til hende da hun ikke vil betale. Så nu har hun skulle levere alt til skole brug den uge de er hos hende så vi kan medbringe det i skolen den tirsdag de skal hjem til hende. Hun må nu selv ud og købe gymnastik tøj osv.


  • #32   5. jan 2013 Er der noget nyt med Eks konen?

  • #33   6. jan 2013 Hmm tja ikke så meget, hun er nu gået i den helt anden grøft. Kommunikere ikke med os, svare ikke på mails, lyver omkring børnene når de er syge og henter dem 25 min for sent uden så meget som at sende en SMS om at hun er forsinket eller sige undskyld når hun så kommer.

    Men ja hun mener ikke hun har gjort noget forkert er det eneste hun skrev tilbage på den mail vi sendte omkring hele denne episode...


Kommentér på:
Tilbage

Annonce