{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

baby billeder {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det at folk vil ha taget billeder af deres børn uden tøj på, jeg var den anden dag ude og handle i et supermarked, hvor der var en fotograf til stede, der kommer så et par med deres barn, og vupti så skulle tøjet af det lille menneske, ALLE kunne se det, må nok indrømme at mit pis kom i kog der.... og ja hagl mig bare ned igen jeg kan tåle det, men husk jeg respektere jeres holdninger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  baby billeder
  • #4   30. sep 2012 Helt enig med tania, og sikke et skønt foto:-)

  • #7   30. sep 2012 Nej der er ik noget mere vidunderligt end sådanne en baby helt eniig, men jeg ser ud over det, hvordan ville man ik selv ha det når man bliver ældre og så finder ud af at man har lagt på nettet uden tøj, og så men alle de klamme svin der er nu om dage, så jeg PERSONLIGT syntes de høre til i familei albumet, men det er min mening.

  • #9   30. sep 2012 Ja hvor man kan se kønsdelene, hvad mener du med tankegang?

  • #10   30. sep 2012 I et storcenter ville jeg nok ikke tage tøjet af min søn. Dels fordi jeg tænker der må være træk og et dårligt klima, men også fordi jeg synes de der fotografer er elendige.

    Der er da absolut intet forkert i en nøgen baby - hverken på stranden, på billeder på nettet eller andre steder.

    Føler man sig stødt af det, må man vist gøre op med sig selv hvilken tankegang man egentlig har, og hvorfor man har det sådan?

    Der skal være plads til små nøgne børn, uden at nogen ser noget forkert ved det!


  • #11   30. sep 2012 - nogle bliver stødt over lidt for mange ting !
    Og netop den tankegang er med til at starte en lavine og at " ham der med hatten kiggede på Noahs numse da han blev skiftet - han må være pædofil"

    Det hypet så voldsomt at Jacob , min mand , frygtede for at skifte og pusle Emma hvis nogen synes det så forkert ud når han vaskede hende i skridtet ! Helt ærligt .....


  • #12   30. sep 2012 Hvor har jeg skrevt stødt, jeg er selv mor to to piger, så hvad fanden er det du antyder.........

  • #13   30. sep 2012 Heidi,
    hvad med at holde en forumtråd i forum? Bare lige en ide.


  • #14   30. sep 2012 Hvad mener du???

  • #15   30. sep 2012 Heidi,
    er det mig du mener?

    For jeg synes blot det er underligt at lave en tråd, og så vælge at skrive PB'er til de folk, som svarer i tråden.

    og jeg mener at det er tegn på et samfundsmæssigt forfald, når små børns nøgenhed bliver forkert og seksualiseret. Det er IKKE forkert, og der er intet seksuelt over det, så der er IMO intet at skjule.

    Min søn badede også nøgen på stranden i sommers, og har også fået taget nøgenbilleder da han var spæd. og de nøgenbilleder ligger både her og på fb!


  • #17   30. sep 2012 Det var satme utroligt, hvor henne har jeg på måder skrevet at det er forkert, jeg syntes også sådanne nogen små str er dejlige, men når man tænker på alle de pædofile der er, ville jeg ik ligge dem på nettet og dermed være med til at disse syge stodere får deres lyster stillet

  • #18   30. sep 2012 Tænker også det er et lidt spøjst sted at få lavet billeder, men synes tilgengæld at det er så livsbekræftende at kunne forevige den lille nyfødte på en så naturlig måde som mange fotografer gør det. smiley
    Jeg er ikke for at man kan se kønnet på baby, men det kan ikke få mit pis i kog når folk får taget sobre billeder af deres nyfødte. Har stærkt overvejet det selv. - så er i bund og grund enig med mange herinde.. smiley

    Hehe, har nogle af jer set det der show med Anders Matthesen hvor han gør grin med at børn må hoppe nøgne rundt, og det eneste man burde tænke var hvilken slag småkager barnet vil have.? Eller noget i den stil.. Det var bare det første jeg tænkte da jeg læste denne tråd. ^^ hihi


  • #19   30. sep 2012 Heidi,
    hvis man underlægger sig de få, som udgør et problem, så lader man dem bestemme. Og man lader dem styre normerne for samfundet.


  • #20   30. sep 2012 Giver ACS ret... Og folk der vil misbruge billeder af børn, skal nok finde dem uanset om der ligger et billede af lille Bent på stranden på BG, eller om billedet eksistere et andet sted..
    Det er sørgeligt ja, men man kan jo heller ikke lade være med at eje noget, fordi man frygter tyveri. smiley


  • #21   30. sep 2012 de folk, er jo i øvrigt også ligeglade med om børnene har tøj på eller ej. og for den sags skyld, kan de selv tage billederne udenfor jo..

  • #23   1. okt 2012 Jeg er altså enig med TS, hvis I læser hvad hun skriver, skriver hun IKKE at nøgenbilleder ikke er ok - men at det ikke er ok at lægge dem på facebook/indkøbscentre osv.

    Jeg ville virkelig være sur hvis der var nøgenbilleder af mig på facebook, også fra da jeg var baby.
    Billeder med tøj på ville jeg synes var ok, nøgenbilleder, nej tak.
    Specielt i de tidlige teenageår synes mange børn/unge at den slags er rigtig pinligt. Forstår slet ikke hvorfor man skal offentliggøre sit barn på den måde, ens familie og venner kan da se den slags billeder hjemme i fotoalbummet.


  • #24   1. okt 2012 ÅÅÅÅÅÅ tusind tak Linnea det har jeg prøvet at skrive MANGE at jeg også syntes at små babyer er skønne, men at jeg ik syntes de skal ligge nøgen på nettet.

  • #28   2. okt 2012 Mit coverbillede er faktisk af Emma i bar røv smiley elsker det billede .

    Og super goe billeder af Thea !


Kommentér på:
baby billeder

Annonce