{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Søvnmønster {{forumTopicSubject}}

Axl startede i vs den 1.8, og ELSKER at være der.
Vi har altid lagt ham i seng kl 19.30 også sover han senest kl 20.00, og til kl 7 næste morgen..
MEN, efter han er startet i VS har det ændret sig.
Når vi ligger ham lægger han sig pænt ned og sover, og sover tungt til ved 23-01 tiden,for så at vågne helt op og stå og 'kalde' i sin seng, vi har prøvet bare at ligge ham igen, hvilket resultere i timelang skrig og skrål før han sover
Vi prøvede så, i stedet for at ligge ham ind kl halv 8, at lade ham blive oppe til jan blev træt, det er ca kl 22, ligger vi ham der sover han hele natten, men uroligt, og skal have sutten/vand flere gange og til tider også en flaske.
Har I oplevet noget lignende?
Han vågner fra sin sidste lur kl 15.00 ca


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søvnmønster
  • #1   21. aug 2012 Hvordan er indkøringen gået? Og hvor længe har det søvnproblem stået på?

    Er det bare nogle dage, ville jeg mene der blot er tale om en periode. Har det været lige siden vs-start, er det måske fordi han reagerer på den omskiften? Er det anderledes hvis han sover med jer, eller en af jer sover i hans værelse i en periode?


  • #2   21. aug 2012 Ingen problemer i indkøring, han var der fra kl 8-14 fra dag 2..
    Jah, hvor længe, hvor længe.. Det startede for en tre ugers tid siden..
    Og det gør ingen forskel om han ligger her, der, eller noget andet sted..
    I starten forbandt jeg der med at der sker rigtig meget nyt for ham, men han har aldrig reageret på omvæltninger før, så synes det er mærkeligt hvis det tager ham så længe nu..


  • #3   21. aug 2012 hvad sker der hvis i putter ham tidligere??? jeg tænker lidt om han kan være blevet overtræt, vores unger har hvertfald haft en mani med at når de er overtrætte, så kan de godt finde på at vågne et par timer efter putningen, og så kan det være svært at få dem til at sove igen..

    melissa er 1 år om 1 uge, og hendes rytme ser således ud :

    står op 5.30 og i dagpleje, sover formiddagslur 7-8.30 sover igen fra 12.30-15 og så i seng for natten 18.30 og hun sover som en sten om natten...


  • #5   21. aug 2012 Det har jeg ikke tænkt på..
    Han virker overhovedet ikke træt..
    Det må jeg prøve af smiley


  • #6   22. aug 2012 Tænker også overtræt. smiley

Kommentér på:
Søvnmønster

Annonce