{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  str 80 hvor længe???
  • #1   18. jul 2012 melissa er forøvrigt omkring 77 cm og vejer ca 9 kg, men bukserne i str 74 er ved at være for korte, så derfor får hun allerede str 80 i bukser..

  • #2   18. jul 2012 Er 80 ikke 9-12 mdr ca? Alexander er også så små kommet i str 80.

    Oliver brugte det kun kun et par mdr og brugte så 86 fra ca 1 år og til han var omkring 3 år.



  • #3   19. jul 2012 ja synes også marcus brugte 86 i en evighed, han bruger faktisk stadig nogen t-shirts og shorts i 86, men de er ved at være lidt små.
    men kan bare ikke huske hvor længe han var i en str 80, synes nemlig at jeg kan huske at det egentligt var rimeligt længe også, men er ikke sikker...

    det er fordi jeg har købt noget vinterovertøj i str 80, men tror nu måske det bliver for lille alligevel til den tid..


  • #4   19. jul 2012 Syntes det er svært med de str. Jeg har købt et sæt regntøj til Alexander i str 86 så det var godt stort hvis der sidste på efteråret skulle termotøj inden under. Ser så lige her igår da han har det på første gang at der stod str 86 18-24 mdr.. Syntes da 86 plejer at være 12-18 mdr...

    Alexander er jo ca samme str som Melissa og jeg har en flyverdragt i str 86. Har ikke prøvet den på ham endnu, så ved ikke hvordan den er str mæssigt. Men han svømmer i str 80 lige nu. Især i maven..

    Oliver havde et par af Alexanders bukser på idag i str 80. De var som knickers og for store i maven..


  • #5   19. jul 2012 Isa begyndte at komme i str 80 lidt før hendes fødselsdag og hun bruger stadig kun str 80... (hun er 16 mdr) tror der går 1-2 mdr før hun kommer op i 86...

  • #6   19. jul 2012 Vi har også kørt med dobbelt str siden frederic var 2 mdr gammel og nu hvor han snart bliver 4 år - gør vi det stadig..

    Tror han var omkring 6½ mdr da han bukser blev skiftet ud til str 80

    Han var 9 mdr da alle hans bukser blev skiftet ud til str 86 og bluserne var stadig str 80..

    Da han var 1 år blev alle hans bluser skiftet ud til 86 og bukser så små i str 92..

    Tror det er ret så svært at regne med noget og hvor længe.. De siger jo gerne at når de når 1 års alder - så går de lidt i stå vækst mæssigt.

    Det første leveår skal de ca. vokse 25 cm og andet leveår ca. 12 cm.


    Freya på 3 mdr kører også med 2 str, men vokser langt mindre/langsommere en frederic gjorde..


  • #7   19. jul 2012 Her har han brugt str 80 i knap et år.. Ved denne til sidste år kom han op i den str o er først rykket over i en str 86..

  • #8   19. jul 2012 Det er meget forskelligt
    Min datter er 22 måneder og kan stadig passe nået tøj i str 86

    Min søn brugte str 80 i over 1 år


  • #9   19. jul 2012 Vito er blevet 1 år i sidste uge, og er lige skiftet over i str. 86. Han har brugt 80 i ca. tre måneder.

    Dog passer han stadig nogle af sine 80- bukser. Bukserne skifter vi altid senere, fordi han har ret korte ben.


  • #10   19. jul 2012 Willas er kun 7 mdr og bruges str. 80 nu, og håber han kommer til at bruge det længe, synes det går alt for stærkt, laver ikke andet end at købe tøj synes jeg.

Kommentér på:
str 80 hvor længe???

Annonce