{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægt tab :)
  • #1   28. jun 2012 UPS... Uden rigtig og gøre noget ved det..... smiley

  • #3   28. jun 2012 første gang tabte jeg det hele 14 dage efter og maven trak sig fint sammen

    anden gang tabte jeg alt undtagen 1 kg efter 1 uge, og det sidste kg måtte jeg så slås lidt med i 3 mdr før det forsvandt til trods for at jeg altså "kun" tog 11 kg på, men det var bare 1 kg for meget he he herefter trak maven sig også fint sammen, dog kan man godt mærke på huden nu at den har været strukket godt ud 2 gange, lidt øv, men tror kun det er mig selv der kan se det..


  • #5   28. jun 2012 Lyder som om det ikke bliver det vilde problem... smiley

    Jeg er 39+3 i dag og har taget 4 kg. på... jeg var igang med vægt tabt inden jeg blev gravid. Tabte 12 inden jeg blev gravid og tabte 10 under graviditeten i starten.. Så er bare lidt spændt på om vægt tabet vil fortsætte når jeg er kommet ovenpå efter fødslen smiley

    Tak fordi i gider dele det med mig, rart og høre erfaringer med nogen som har prøvet det før :o)


  • #8   28. jun 2012 Jeg tog 30 kilo på sidst og de var væk af sig selv efter 4 mdr uden at gøre noget andet e e at amme


  • #9   28. jun 2012 Efter 6 mdr. lå jeg 3-4 kg under min før-graviditet-vægt. Det var ikke så heldigt, da jeg i forvejen er tynd smiley så jeg måtte stoppe amningen helt, for ikke at komme til at ligne et skelet!

  • #11   28. jun 2012 første gang tog jeg 30 kg på. Tabte 10 uden at gøre noget og tabte 10 kg var hårdt arbejde. Det endte desværre i et plus på 10 kg smiley

    anden gang tog jeg "kun" 16 kg på og tabte 10 uden at gøre noget og har nu tabte 10 kg mere ved selv at gøre noget for det, så jeg er ca 4 kg under min graviditets vægt anden gang.

    Mangler stadig 4-6 kg for at veje det samme som før jeg blev gravid første gang.


  • #12   28. jun 2012 Første gang tog jeg 20 kilo på - fra 65 kilo til 85 kilo.. Jeg tabte naturligt 11 kilo efter fødselen men så stoppede det der.. Så gik jeg igang med løbetræning og tabte yderligere 5 kilo så jeg vejede 69 kilo..
    Anden gang vejede jeg så de her 69 kilo da jeg blev gravid og endte igen med en slut vægt på 85 kilo... Jeg tabte naturligt 7 kilo efter fødslen og så stoppede den der...
    Jeg valgte så at investere i en hulahopring med vægt og Pernille aalunds bog 10 kilo på 10 uger og nu er vægten nede på 58 kilo :-):-) var lige nede og vende på 57 kilo men nu står den helt stille på 58 og det er helt fint for mig smiley (kig evt mit album smiley )


  • #13   28. jun 2012 Jeg tog 19 kg på. Og tre uger efter fødslen havde jeg tabt 21 kg.

    Men på barsel bliver man tyk og fed, så jeg har haft taget noget på igen, og arbejder nu på et vægttab. Vejer pt. 4 kg mindre end da jeg blev gravid.


Kommentér på:
Vægt tab :)

Annonce