{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.685 visninger | Oprettet:

Blærebetændelse?? {{forumTopicSubject}}

Go morgen! smiley

Min læge og jordmoder har nævnt meget, at man ikke må have blærebetændelse når man er gravid, men har enlig ikke fået af vide hvorfor??
Skader det på den ene eller anden måde? eller hvad gør det?

Håber nogen af jer derude kan hjælpe mig, har underet mig lidt over det, for det er vel ikke andet end ubehageligt eller hvad? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blærebetændelse??
  • #1   26. jun 2012 Ved ikke hvorfor man ikke må have det... men ved at det vidst er meget "normalt" at få når man er gravid...

    men følger lige med, for er da lidt nysgerrig...


  • #2   26. jun 2012 jeg har da haft blærebetændelse et par gange under min graviditet.. men det kan sætte gang i veerne fik jeg afvide ved ikke om det er rigtig.

    i uge 37 havde jeg det virkelig skidt og var sikker på det var veer men kunne ikke rigtig tage tid på dem.. jeg skulle til jordmoder og da jeg kom derind var hun sikker på jeg havde veer og sendte mig til herning men da jeg kom derind og de mærkede efter var jeg ikke åben men de tog en urin prøve og det vidste sig at det var en slem blærebetændelse som jeg kom i behandling for.. havde jeg ikke kommet i behandling var det nok gået hen og være blevet fødsel den indenfor nogle dage sagde de.. jeg gik istedet over til 41+3 og blev sat igang :):)


  • #3   26. jun 2012 den første gang mærkede jeg det heller ikke men anden gang gjorde jeg godt nok smiley

  • #4   26. jun 2012 Googlede lige. Blærebetændelse kan gøre at man går i for tidlig fødsel. Det starter med at kan "forvirre" kroppen, så man får en masse plukveer, og det kal fremprovokere, så man går i for tidlig fødsel. Derfor er det vigtigt at være obs på det. Kvinder der får blærebetændelse (specielt dem der får det gentagne gange/jævnligt) er det et tegn på for slap bække bund, da urinrøret så kommer længere ned og kan tage bakterier til sig. (kan desværre ikke linke da jeg er på frs min Tlf)

  • #5   26. jun 2012 Okay, skal til lægen i dag, og havde det tjekket.. men er 100% sikker på jeg har blærebetændelse, det bare rigtig træls smiley
    er nu kun i uge 17, men synes bare stadig det gør ondt helt nederste i maven, når jeg bøjer mig osv.


Kommentér på:
Blærebetændelse??

Annonce