{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.952 visninger | Oprettet:

KLAPVOGN HJÆLP !!! {{forumTopicSubject}}


Hej BG:)

Sagen er den at jeg sådan set havde forelsket mig i en Emmaljunga Scooter S klapvogn i sort/lime, som jeg gerne ville have, MEN det er udsolgt over alt og Emmaljunga får den først produceret i september igen !!

Så nu havde vi overvejet en Nitro City i stedet, da den også har svingbare hjul, og den kan vendes mod os, så lillemanden også kan ligge rigtig godt deri, og ikke mindst sove deri fordi den kan ligges helt ned !! MEN MEN MEN, syntes bare at 5000 er mange penge for en klapvogn, - 4000 nu fordi den er på tilbud smiley

Vi har så overvejet en Emmaljunga Scooter 2,0 i stedet, men den har IKKE svingbare forhjjul, men ellers er den magen til den anden vi er glade for ! OG vi kan få den i den farvekombination vi gerne ville have smiley ! MEN jeg ved ikke om jeg ville kunne undvære svingbare forhjul! Og denne model koster pt. 2250 på tilbud ! smiley

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal vælge, så vil I ikke komme med jeres meninger og råd, hvad i har og hvorfor?? Jeg tænker også meget om det ikke er vigtigt at barnet kan kigge på os, og ikke bare ud på alle folk?? men ved ikke rigtig, ..

Vi bor i byen, så det er ikke nødvendigt at den skal kunne kører "offroad" smiley

Tak ,

Knus Marie,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KLAPVOGN HJÆLP !!!
Kommentér på:
KLAPVOGN HJÆLP !!!

Annonce