{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

Eget værelse {{forumTopicSubject}}

Vi har fået ny sofa. Så vi har rykket vores senge op den gamle sofa ind der hvor vi sov.
Hvornår må de små få deres eget værelse?
Min datter er 3 måneder, og vågner ved lys.
Så vi har altid gået i seng samme tid med hende. Det vil så sige vi ikke har haft tid sammen uden hende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eget værelse
  • #1   16. jun 2012 Altså der er vel egentlig ikke regler for hvornår barnet må få eget værelse. Det vel en smagssag. Min mening er at grunden til baby sover i mor og fars soveværelse er for at gøre det lettere for mor og far om natten smiley her kommer den lille ind på eget værelse fra dag et af. Det gjorde storesøster også. Værelset ligger lige overfor vores soveværelse. Og bliver det en lang nat kan mm jo altid tage liften og baby med ind i socværelset.
    Mht lyset, anskaf et mørklægningsgardin smiley det er der i alle vores værelser, så man ikke vågner pga. solen kl meget tidlig smiley

    Men det er hver sin smag og mening. smiley dette var blot min smiley


  • #2   16. jun 2012 Dexter kom på eget værelse da han var 5,5 måned. Det var super smiley

  • #3   16. jun 2012 Hun sover til næste morgen og har hun gjort i 1-2 måneder nu.
    Der er bare folk i en gruppe på facebook der mener at man skal have dem inde på værelset til de er 6 måneder.
    Vi har mørklægningsgardin i alle rum. Men hvis vi skal i seng efter hende og vi tænder lyset så vågner hun.
    Regner stærkt med at få hende ind på eget værelse i aften smiley


  • #6   16. jun 2012 Hvordan var jeres sexliv imens de små sov inde på jeres værelse?

  • #7   16. jun 2012 Her var Isabell 2 mdr ca da vi flyttede hende ind på sit eget værelse..
    Hun sov igennem og vågnede hvis vi hostede ellers bare talte sammen..

    Og det har fungeret rigtig fint her..



  • #8   16. jun 2012 Tristan var nok halvanden måned da han kom ind til sig selv.. Privatliv var der ikk noget af da han sov i soveværelset og jeg fik ikk sovet ordentligt..

    Jeg vil sige at de små er klar til at komme på eget værelse når mor og far er klar til det.. smiley


  • #9   16. jun 2012 Her sover hun nemlig igennem. Vil sige at det er forståeligt at hvis de ikke sov igennem så kunne man stadig have dem inde hos en

  • #10   16. jun 2012 Vi er så klar til hun kommer ind på sit eget værelse


  • #12   16. jun 2012 Katja - Det kommer jo an på om man gider og skal ind og sidde og amme eller give flaske på deres værelse..

    Isabell sov imellem os den tid jeg ammede for hvis hun faldt i søvn mens hun fik mad og jeg ville ligge hende i vuggen vågnede hun, så for at jeg/vi fik vores søvn lå hun imellem os..
    Så det var da hun fik flaske og man ku begynde og ligge hende over i sengen efter og hun sov igennem rykkede hun ind på eget værelse..


  • #13   16. jun 2012 Her får hun flaske. Og hun får natflaske ca 20-21. Hun sover til halv 8 i hverdagen

  • #14   16. jun 2012 Lui har altid sovet igennem fra dag 1 af. Alligevel sov han hos os til han var 1½ år. Men han sover også fra alt, vi kan tænde lys, se fjernsyn, gå i bad ( vores badeværelse ligger lige op ad vores soveværelse ) Vores sex liv fungerede som altid, Lui sov jo så der var ingen problemer der, desuden behøves man jo ikke kun have sex i sengen smiley
    Men han sov hos os så længe fordi så sov jeg også bedst, når jeg kunne høre hans vejrtrækning, synes det er hyggeligt.
    Men det er jo helt op til hver enkelte familie hvornår tidspunktet er rigtig.


  • #15   16. jun 2012 Clara kom på eget værelse da hun var seks uger. smiley og det lyder som om i er klar til det, så det skal i da bare gøre.

  • #16   16. jun 2012 Hold da op det er tidligt nogen flytter dem, men ja hver sin smag. Min søn er 1,5 og sover stadig inde ved os smiley

  • #18   16. jun 2012 Vores som var 5 mdr for der fik vi lavet værelset færdig han sov i sengen til han var 1.5 måned så sov han i liften der efter lille bror kommer på ejet værelse før for gustav sov meget bedre da han kom ind og sove selv og det gjorde vi os efter et par dage jeg vil ikke have dem i sengen længere end højest nødvendigt får ondt i ryggen og du sted da godt være børne frit

  • #19   16. jun 2012 Vores yngste er 17 mdr og sover stadig hos os i sengen smiley det behøver jo hverken være nat eller i en seng man får hygget smiley hihi

    men det er jo op til folk selv hvornår de kommer på eget værelse, mine har bare altid lagt hos os længe smiley


  • #20   16. jun 2012 Jeg tror at hvis børnene er klar og forældrene også er klar, så er det bedst og lære dem fra starten af at sove på sit eget værelse..

    kendder nogen der har deres søn på 4 år sovende i deres soveværelse, for da de ville flytte ham ind til sig selv var det skrig og skrål hver evig aften, de blev rådet til og blive ved og stå fast ved deres beslutning, men da de havde prøvet i 3 mdr gav de op.. han var 1 år da de ville flytte ham..


  • #21   16. jun 2012 I kan vel bare gå i seng uden og tænde lyset..???sådan har jeg altid gjort da isabella sov inde hos os og de gange jeg har sovet sammen med hende det er da ikk så svært. ??

    men jeg sys perosnligt 3 måneder er for tidligt og ligge på eget værelse vil sige 5-6 måneder sys jeg er bedre..

    men jah det op til jer selv og en smags sag


  • #22   16. jun 2012 Mikkel kom und på hans værelse da han var 14 dage, både han og vi sov meget bedre efter smiley

  • #23   17. jun 2012 loui har sovet i eget værelse siden han var 6 uger, uden problemer ..
    men soveværelset og hans værelse er delt af en gips væg og der er ikke dør i "Dør åbningen" så lyd mæssigt er det ligesom at have ham i sengen (indgangen til hans værelse er i soveværelset) han kom på eget værelse da jeg ikke så grund til at han sov i soveværelset når de 2 rum alligevel var bygget som de var plus at han ikke er oppe om natten, og jeg står op før ham for den sags skyld .. afstanden melle vores seng og tremmesengen er faktisk kortere nu end da han var i soveværelset ..

    han har fra den dag vi kom hjem fra sygehuset af sovet i egen seng, og sovet natten igennem uden problemer, han er hverken påvirket af støj eller lys, dette har vi gjort meget i at til vende ham, da der ikke er noget værrer end at skulle gå på liste tå fordi den lille sover ..

    Vores sex liv er nøjagtigt som før han blev en del af vores liv og det har det været siden 14 dage efter fødslen


  • #24   17. jun 2012 Meningen var at vi ville have ladet hende sove på eget værelse i nat. Men hun spændte i maven og græd med tåre smiley

Kommentér på:
Eget værelse

Annonce