{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.170 visninger | Oprettet:

Søger råd ang samvær {{forumTopicSubject}}

Hej

Min datters far har siden jeg blev gravid , ikke ville have kontakt med os på den ene eller den anden måde.
Han ville have en faderskabssag hvilket han fik , men måtte slæbes i retten da han ikke ville skrive under til sidst.

Han fik i januar en datter mere og har nu (hvad jeg kan se på facebook. Nej er ikke ven med ham på Facebook) et "nyt" liv i Ålborg.

I mandags kontaktede han mig på Facebook og spurgte om han ikke må se Naya en dag .

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig ..
Selvfølgelig skal de da ses men har det bare ikke godt med det eller med ham !

Skrev tilbage til ham at han måtte kontakte Statsforvaltningen.

Kan godt li' at være på forkant med tingene men her ved jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre .

Hvad gør jeg så nu ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger råd ang samvær
  • #1   14. jun 2012 hvis det var mig ville jeg aftale at mødes med ham. ved en legeplads i en time eller to. og så tage den derfra..

  • #2   14. jun 2012 Jeg ville også aftale et møde med ham en times tid eller sådan.. bare lige til at få snakket tingene igennem og finde ud a hvad han forventer at få ud a det og sådan.. for ellers risikere du han kontakter stats forvaltningen og vil meget mere end du lige har forberedt dig på og sådan smiley

  • #3   14. jun 2012 Enig med de andre.

  • #4   14. jun 2012 Var det mig ville jeg aftale en dag der passer jer begge, hvor enten HAN kunne komme på besøg hos JER, eller på en legeplads eller lignende sted. Bare ikke hos ham - da jeg ikke syntes hun skal i fremmede omgivelser.

    Men jeg ville da klart lade dem ses, også for at finde ud af hvad han har af tanker og ønsker.
    Ville ikke have startet med at bede ham gå til statsforvaltningen - må da være det bedste for alle parter hvis i ikke behøvede dem indover. Og går han først dertil jamen så i vel også ude i at det er fast samvær med overnatninger han søger... end måske bare et enkelt møde.

    Tænker også i det du kun svarer ham at han må gå til statsforvaltningen, der kan det overfor ham godt virke modvilligende og som om du vil sætter dig på bagben overfor ham.


    Kommer jeg nogensinde selv i densituation herhjemme at vi går fra hinanden, så vil jeg gøre hvad jeg kan for at vi selv kan få tingene til at fungere for os, for børnenes skyld.


  • #5   14. jun 2012 Find en dag og ses som de andre skriver.. Måske er han blevet mere voksen og fornuftig og virkelig.ønsker han nu at se sin datter. Så find ud af det sammen i stedet for at få.amtet ind over. Kommer bare til at koste meget energi og mudderkast.

    Hver kun glad for at han nu tyder på.at ville tage sit ansvar alvorligt.. smiley


Kommentér på:
Søger råd ang samvær

Annonce