{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

HJÆLP piger !! :'( {{forumTopicSubject}}

Oliver er jo hos sin far hver anden weekend. Og de sidste par gange jeg har hentet ham, har der været episoder, hvor jeg ikke har været tryg ved igen at aflevere ham på samvær.

1. Han skulle sove til middag deroppe (selvom han ikke har sovet til middag i snart et år) Olivers far og hans kæreste har ikke holdt øje med Oliver, så han var kravlet på i vinduet og havde åbnet det og sad så på 2. sal med helt åbent vindue !! Han kunne have være faldet ud og død !!

2. Jeg henter ham deroppe og får udleveret en søn med 7-10 snitsår i begge hænder, nogen meget dybe, andre overfladiske .. Hans far forklare: Oliver skulle sove til middag og hans far have ikke flyttet hans værktøj, så Oliver har siddet og leget med hans arbejdsknive osv. og igen jeg tænker, han kunne være faldet ned af trapperne med kniven og den kunne have endt steder jeg ikk engang tør tænke !!

Olivers far ringede så her for 5 min. siden hvor vi talte lidt frem og tilbage og jeg fik fortalt ham om mine bekymringer .... Han begynder at råbe vildt og tale utrolig grimt til mig i telefonen, der udover siger han at han håber mit ufødte barn dør og lider inde i min mave, fordi jeg ikke har fortjent flere børn osv. han overskrider virkelig mine grænser og jeg smækkede bare røret på.

Lige nu sidder jeg og tænker at manden da må være dybt psykotisk at sige sådan....

skal jeg ringe til amtet eller hvad skal jeg gøre ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP piger !! :'(
Kommentér på:
HJÆLP piger !! :'(

Annonce