{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.364 visninger | Oprettet:

Abort øv ikke i orden efter 4 uger {{forumTopicSubject}}

Øv øv jeg en abort for lige lidt over 4 uger. Pga barnet var gået tabt:-(. Fik en medicinske abort. Og øv en oplevelse. Til starte med gik alt som det skulle. Så kom til kontrol 14 dage sener. Men der sad stadivæk rester, og derfor var til kontrol ugen efter. Og ja der så alt fint på nær en blodansamling men det skulle nok komme ud. Og jeg kunne begynde p piller. Fredag i den uge begyndt jeg styr bløde igen. Jeg haft 4 eller 5 styr bløding hvor jeg sidde på wc 30 min- 1 time fordi det løbe ud af. Ringe til Lægevagt som ment det var blodansamling. Og jeg tænkt yes det er overstået. Men nej jeg snakke med egne læge i onsdag og spurgt hende med hensyn til dette, og hun vil gerne have jeg fik taget scanne mere. For se om alt var komme ud. Så Idag var og håbe. For frygter virkelig disse styr blødning. Men nej der var en blødansamling stadigvæk og hun synes ikke det så ud som det skulle. Så nu fået tager blodprøve, for se om de der gravidet humoner er ude og den skal afgøre om jeg skal have en udskrabningen..,


Øv øv altså vil bare gerne videre. Frygter de styr blødning. Har også miste så meget at blodprocent var falde så skulle spise jern For rette op på det. For er mega træt.

Er der nogen som fået lavet udskrabningen lokalt bedøves. Hvor ondt gør det ??

Have lige brug for komme ud med det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Abort øv ikke i orden efter 4 uger
Kommentér på:
Abort øv ikke i orden efter 4 uger

Annonce