{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Gisela H
Gisela H
Tilmeldt:
19. dec 2011
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 19

1. barn ... klap/ kombi - vogne {{forumTopicSubject}}

Hej der ude til jer der har nogle gode erfaringer man kan tage til lære smiley

Mig, og min kæreste venter os vores 1. barn. Jeg er nu i uge 15 og skal have til august, men vi er jo begyndt at kigge efter klapvogne/ kombivogne her på nettet til vores lille baby...
Egentlig syntes jeg at de der kombivogne som fx. kan være en trio med klap+barnevogn & autostol eller fx. klap+barnevogn & liggelift virker rigtigt smarte. Samtidigt er jeg lidt bekymret over at bestille noget som virker smart og faktisk ikke er praktiske at have med at gøre.

Derfor vil jeg gerne spørge jer til råds om, hvad jeg skal kigge efter og være særligt opmærksom på ?? Men jeg vil også spørge jer MED kombivogn, hvad jeres erfaringer er med dem og om i vil anbefale dem til andre/ mig ?? smiley

Håber at der er nogen der skulle ha' lyst til at svare og dele smiley

Gisela H


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1. barn ... klap/ kombi - vogne
  • #1   28. feb 2012 altså nu har vi jo ikke selv barn endnu, men har også kigget med på forskellige muligheder og snakket med venner og bekendte,
    det vi har fundet frem til er at kombivogne som regel ikke har så langt et liggemål som desiderede barnevogne. men ellers har vi ikke hørt noget "negativt" om dem.
    smiley


  • #4   28. feb 2012 ved første barn købte vi kombi og barnevogn. barnevognen har vi endnu, kombien forærede jeg væk og den har s'ønnen aldrig været i , liggemålet ser jeg som træls , de kan ikke bruge den alle 3 år hvis de skal i dp ...


  • Gisela H
    Gisela H Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 19
    #8   28. feb 2012 1000 Tak for jeres råd smiley

    Fik, jeg godt nok ikke skrevet før men har også en skov i nærheden som jeg selvfølgelig tænker skal være en af turene mig og lille putte skal nyde af. Så, ville være katastrofalt KEDELIGT, hvis jeg fik den erfaring og oplevelse at jeg ikke kan komme igennem pga. dårlige hjul eller andet.

    Syntes jeg har fået noget at tænke over *s*


Kommentér på:
1. barn ... klap/ kombi - vogne

Annonce